نخستین همایش " چشم انداز خسارت صفر در فرآیند ساخت "

نخستین همایش " چشم انداز خسارت صفر در فرآیند ساخت "

نخستین همایش " چشم انداز خسارت صفر در فرآیند ساخت " که دبیر علمی همایش مدیریت تحقیق و توسعه بوده است با همت شرکت گروه سرمایه گذای مسکن و در ساختمان بانک مسکن همزمان با سالزوز آتش نشانی و ایمنی در سه محور اصلی مدیریت ایمنی در پروژه های ساختمانی، حقوق حوادث ناشی از کار و بیمه های حوادث در ساخت برگزار گردید.

این همایش جهت کاهش و در نهایت به صفر رساندن خسارات ناشی از رعایت نکردن قوانین و مقررات حوزه ی ایمنی با توجه به بلوغ سازمانی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن برگزار گردید.

همایش ایمنی2
همایش ایمنی6
همایش ایمنی7

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در حاشیه این همایش ، از خانواده شهید آتش‌نشان «قریب‌رضا دارابی» از فرماندهان آتش‌نشانی و همچنین از جلال ملکی عضو هیات مدیره و سخنگوی سازمان آتش نشانی نیز تقدیر بعمل آورد.

محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با تاکید بر اهمیت ایمنی در ساخت و ساز، به نگرش جدید برنامه‌ریزی شده در شرکت به عنوان بزرگترین انبوه‌ساز کشور اشاره کرد و آن را زمینه‌ساز پیشروی در توسعه کیفیت ساخت و ساز پروژه‌ها دانست.

همایش ایمنی5
همایش ایمنی
همایش ایمنی3

به همین منظور با توجه به سابقه ی 33ساله شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از اساتید علمی و دانشگاهی دعوت به عمل آمد تا دانش خود را در این زمینه در اختیار همکاران ما قرار دهند ، علاوه بر آن شرکت های تابعه که در این زمینه فعالیت های مسمرثمری داشته اند مانند شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان ، شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران و شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس نیز توضیحات خود را ارائه کرده و حسن ختام همایش تقدیر از پروژه های برتر ، مدیر ایمنی نمونه و مسئولین ایمنی در حضور مدیر عامل بانک مسکن ، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، مدیران عامل شرکت های تابعه ، اساتید علمی و دانشگاهی و سایر مدعوین بوده است.

۲۲ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۲۱
اشتراک در