حضور گروه در پنجمین دوره کنفرانس بین المللی مدل سازی اطلاعات ساختBIM

حضور گروه در پنجمین دوره کنفرانس بین المللی مدل سازی اطلاعات ساختBIM

پنجمین کنفرانس بین المللی مدل سازی اطلاعات ساخت

 BIM رویکردی نسبتا جدید به طراحی ، ساخت و مدیریت دوره عمر پروژه است که تحولی شگرف در ساماندهی ، اجرا و نگهداشت پروژه ها ایجاد کرده است .

در این راستا پیشگامان صنایع ساخت ‌و احداث، محققان و سرمایه‌گذاران به دنبال پیروی از الگوهای ارائه شده در فناوری اقدام به برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی متعددی در سطح جهان نموده‌اند که در ایران هم از سال 97 برگزاری این کنفرانس آغاز و دوره پنجم آن در پنجمین سال پیاپی در تاریخ 25 و 26 خرداد ماه برگزار گردید.

 شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن نیز با حضور مدیران تحقیق و توسعه ،ارزیابی فنی و قراردادی و کارشناسان  معاونت فناوری و مدیریت ساخت ، کنترل پروژه در این کنفرانس حضور داشته و در راستای توسعه دستاوردهای این فناوری نرم افزاری و اثرگذار برشاخص های ذینفعان پروژه، گام برداشته است.

این کنفرانس در دو قالب حضوری و آنلاین و با بخش های متنوعی همچون سخنرانی اساتید داخلی و خارجی، کارگاه های آموزشی و میزگردهای جهت ارائه تجارب در این حوزه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار گردیده است.

از مهمترین محورهای این کنفرانس می توان به راهکارهای توسعه و پیاده‌سازی در صنعت ساخت در سطح پروژه ، سازمان ملی و بین‌المللی، معرفی ابزارها، تکنیک ها و فناوری‌های مرتبط با آن و کاربرد ها و مزایای آن در طول دوره حیات پروژه اشاره نمود .

کنفرانس BIM 1
کنفرانس BIM 2

۱۲ تیر ۱۴۰۲ ۱۷:۵۹
اشتراک در