عضویت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در بنیاد جهانی انرژی

عضویت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در بنیاد جهانی انرژی
گروه سرمایه‌گذاری مسکن، بزرگترین انبوه‌ساز مسکن در ایران به عضویت بنیاد بین‌المللی انرژی درآمد.

بنیاد جهانی انرژی (Energy Globe)- بزرگترین سازمان جهانی برای ارایه "جایزه جهانی پایداری" در اتریش است و ضرورت توسعه اقتصادی با رویکرد ثروت آفرینی پایدار در 185 کشور عضو بنیاد جهانی انرژی که تضمینی بر رشد اقتصادی، اشتغال و امنیت اجتماعی باشد، بطور سالانه کشورهای عضو پروژه های سبز خود را در بخش های شش گانه: هوا ، خاک، انرژی، آب ، مسئولیت اجتماعی، پلاستیک به بنیاد جهانی انرژی ارسال می نمایند که حجم این پروژه ها تا حدود 11000 پروژه نیز می رسد.
بنیاد جهانی انرژی در 18 سال اخیر از عمر 35 ساله خود، پروژه های دریافتی را توسط هییت ارزیابی متخصص بر اساس بخش بندی و نوع صنعت مورد ارزیابی قرار داده و در یک صحنه بزرگ جهانی، برترین ها، اثربخش ترین ها را به جهانیان نمایش می دهد.
هزاران پروژه دریافتی بعد از ارزیابی و مقایسه با منطق EAST Questionnaire در بخش های شش گانه دسته بندی و در دو سطح National Award و International award مورد تقدیر قرار می گیرند. این تقدیر از ابعاد مالی و معنوی برخوردار است. تاکنون از کشورمان بیش از 60 پروژه در 8 سال گذشته موفق به دریافت National Award از این بنیاد شده اند.
در سال ۲۰۱۸ ، جایزه جهانی Energy Globe در یزد / ایران ، بعنوان اولین پایتخت تاریخی و فرهنگی پایدار جهان، جایی که هزاران سال پیش خانه ها توسط برج های باد تهویه مطبوع بنا شده اند ، برگزار شد.

 

بنیاد جهانی انرژی 2

در سال ۲۰۱۷ ، جایزه جهانی Energy Globe طی مراسمی باشکوه در کاخ رئیس جمهور در تهران ، ایران اهدا شد. حدود ۷۰ کشور در این رویداد شرکت کردند.
در راستای فعالیتهای گروه سرمایه گذاری مسکن و رویکرد ساخت و ساز پایدار که در بسیاری از پروژه های گروه شاخص و توسعه گرامی باشد،با هماهنگی های واحد تحقیق و توسعه و فعالیت در انجمن مدیریت سبز ایران، در سال 2021موفق به عضویت در بنیاد جهانی انرژی گردید.
امیداست با معرفی و شناسایی پروژه های شاخص گروه، در حوزه ساختمان پایدار نیز موفق به اخذ جوایز و گواهینامه های بین المللی مربوطه نیز گردد.

۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۳:۴۳
اشتراک در