برگزاری نمایشگاه مبلمان اداری

سومین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری از ششم تا نهم آذر ماه امسال با شعار بسترسازی برای سرمایه گذاری مشترک در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

حسین نوروزی، گفت: سومین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران در فضایی به وسعت 10000 مترمربع کار خود را آغاز خواهد کرد.

مدیر اجرایی سومین نمایشگاه مبلمان اداری با اشاره به این که این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان داخلی جهت صادرات است، ادامه داد: به دلیل ممنوعیت واردات مبلمان از سال 91 به کشور و تغییر نرخ ارز و تجهیز کارخانجات این صنعت طی سال های گذشته به بالاترین تکنولوژی روز در دنیا ، عملا بستر مناسبی در ارتباط با تولید و صادرات مبلمان ایران فراهم کرده که امید است این فرصت کم نظیر با برنامه ریزی و نظارت اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران ایجاد شود .

وی از حضور پر رنگ نمایندگان کشور های خارجی و داخلی در نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: فراهم آوردن بستر ارتقاء کیفیت تولید، برخورداری از فناوری روز دنیا، توسعه کمی و کیفی صادرات و مبادلات بازرگانی در بخشهای داخلی و خارجی، معرفی و توانایی‌های صنعتی و خدماتی و تبادل دانش فنی بین مشارکت کنندگان از مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه مذکور است.

۲۶ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۱۱
اشتراک در