برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، انبوه‌سازان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری

دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن، انبوه‌سازان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور بیش از 30 شرکت سرمایه‌گذار خارجی در مشهد برگزار می‌شود.

علیرضا صدرزاده - مجری برگزاری نمایشگاه مسکن و انبوه‌سازان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری - اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی 30 نفر از سرمایه‌گذاران خارجی از دهمین نمایشگاه بین‌المللی مسکن و انبوه‌سازان بازدید می‌کنند.

وی افزود: در این نمایشگاه بسته‌های سرمایه‌گذاری مختلفی ارائه می‌شود که گروه سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند با حضور در نمایشگاه و حصول توافق لازم نسبت به سرمایه‌گذاری در قالب‌طرح‌های ارائه شده اقدام کنند.

صدرزاده گفت: دهمین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، انبوه سازان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری همزمان با سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین صنعت ساختمان و بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات و تجهیزات با حضور 50 برند برتر انبوه‌سازی از هشت استان کشور برگزار می‌شود.

به گفته وی در این سه نمایشگاه تخصصی 5000 واحد مسکونی، تجاری و اداری برای عرضه معرفی می‌شود.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، انبوه‌سازان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری همزمان با سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعتی سازی و فناوری‌های نوین صنعت ساختمان و بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات و تجهیزات از 28 آبان تا یکم آذر ماه از ساعت 16 تا 22 در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

۲۵ آبان ۱۳۹۲ ۱۳:۵۴
ایسنا |
اشتراک در