گشایش نمایشگاه ساختمان رشت

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان گیلان از افتتاح ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان در رشت خبر داد.

عبدالله سلمانی زاده در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت پنج هزار مترمربع با حضور بیش از 80 واحد فعال صنعتی از استان های گیلان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، گلستان، همدان، مازندران، خوزستان، بوشهر، البرز، یزد، قزوین و اردبیل در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان دایر شده است. وی در و پنجره، شیرآلات، سنگ نما، لوله و اتصالات و ورق های کامپوزیت را از محصولات به نمایش گذاشته در این نمایشگاه عنوان کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان گیلان با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه های تخصصی خاطر نشان کرد: نمایشگاه به عنوان یکی از مؤثرترین و بهترین شیوه های بازاریابی و فروش همواره مورد توجه مدیران موفق و آینده نگر می باشد.

سلمانی زاده معرفی و بازاریابی فرآورده های تولیدی مصالح ساختمانی و آشناکردن آحاد جامعه مهندسی و مردم با آخرین دستاوردها را از اهداف مهم برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان عنوان کرد. وی تصریح کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی موجب رشد و پیشرفت روز افزون صنعت ساختمان کشور می شود .

ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان تا هفدهم آبان ماه جاری از ساعت 16 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان برای بازدید علاقمندان و متخصصان این بخش از صنعت کشور دایر می باشد.

۱۵ آبان ۱۳۹۲ ۱۴:۳۳
اشتراک در