نمایشگاه‌های بین المللی صنعت آب و برق گشایش یافتند.

 نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب و سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق امروز چهارشنبه هم زمان در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار می کند.

این نمایشگاه با حضور محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و حمید چیت چیان وزیر نیرو گشایش می یابد. این نمایشگاه از روزهای 15 تا 18 آبانماه در مرکز همایش های بین المللی تهران دایر خواهد بود. 

در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق انواع تولیدات تابلو برق، سیم و کابل، دکل و خطوط انتقال، اتوماسیون، پیمانکاران و مشاوران، روشنایی و ژنراتور ارائه می شود.

در این نمایشگاه 306 شرکت ایرانی و 64 شرکت خارجی از 13 کشور تایوان، چین (7 شرکت)، ترکیه (6 شرکت)، کره (8 شرکت در قالب پاویون)، اتریش(یک شرکت)، آلمان (2 شرکت)، ایتالیا (یک شرکت) ،سوئیس (یک شرکت) ، اسپانیا، هند، دانمارک، لهستان، هلند و فرانسه حضور خواهند داشت.

همچنین در نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب انواع تولیدات لوله و اتصالات پلیمری و فلزی، پمپ، سیستم های آبرسانی و آبیاری و زهکشی ارائه خواهد شد.

در این نمایشگاه 210 شرکت ایرانی و 13 شرکت خارجی از 12 کشور تایوان، چین، کره جنوبی، اتریش، آلمان، فرانسه، ایتالیا، بلژیک، هلند، سوئیس، استرالیا و آمریکا حضور خواهند داشت.

۱۵ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۰۰
خبرگزاری مهر |
اشتراک در