وزیر راه و شهرسازی دارای دستیار ویژه شد

وزیر راه و شهرسازی در احکام جداگانه‌ای احمد مجیدی، معاونت امور دولت و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به عنوان مسئول امور هماهنگی استان‌ها و مرتضی باقری را به عنوان مشاور و دستیار ویژه خود منصوب کرد.

عباس آخوندی در این حکم آورده است: با توجه به دانش و تجربه ارجمند جنابعالی در مسئولیت‌های گذشته در وزارتخانه‌های کشور و راه و ترابری و شناختی که از صلاحیت‌های شخصی و مدیریتی شما دارم و همچنین وفاداری به نظام جمهوری اسلامی ایران، جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان مسئول هماهنگی است‌ها منصوب می‌کنم.

در ادامه این حكم آمده است: در این ارتباط انتظار دارم که اینجانب را در انجام ماموریت‌های قانونی این وزارتخانه، احکام و طرح‌های مذکور در قانون برنامه پنجم توسعه و بودجه‌های سنواتی و همچنین برنامه‌ای که در جریان اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی تقدیم کردم با همکاری معاونان محترم وزارتخانه و مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه در هماهنگی امور استان‌ها یاری فرمایید.

احمد مجیدی در حال حاضر معاونت امور دولت و مدیریت بحران وزارت راه وشهرسازی را برعهده دارد.

در همین حال، وزیر راه و شهرسازی در حکمی مرتضی باقری را به عنوان مشاور و دستیار ویژه خود منصوب کرد. مرتضی باقری ، استادیار دانشگاه علم و صنعت، دارای دکترای مهندسی حمل و نقل از دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه واترلو کانادا است.

۶ آبان ۱۳۹۲ ۱۱:۱۲
خبرگزاری مهر |
اشتراک در