برگزاری نمایشگاه دکولایت تهران

دومین نمایشگاه برترین های مبلمان، کابینت، نورپردازی، دکوراسیون خانه، آشپزخانه و هتل در محل دائمی نمایشگاه های برترین های ایران در چهار راه یافت آباد بازار مبل ایران آغاز به کار کرد

دومین نمایشگاه دکولایت در مراسمی با حضور محمد ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور به طور رسمی در بازار مبل شماره 3 یافت آباد گشایش یافت. رامین سمیع زاده عضو هیئت مدیره و دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون در این مراسم گفت: این نمایشگاه روز جمعه دهم آبان از ساعت 10 صبح تا 8 شب پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

وی با اشاره به اهداف بر پایی این نمایشگاه در سال حماسه سیاسی و اقتصادی تصریح کرد: این نمایشگاه با شرایط و امکاناتی بسیار مناسب با هدف ارتقای توان تولید کنندگان داخلی و امکان رقابت با محصولات وارداتی و برندهای برتر این حوزه برگزار شده است. سمیع زاده همچنین ادامه داد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه از روز شنبه تا سه شنبه 7 آبان همایش های آموزشی رایگان در زمینه هایی مانند هم افزایی فرم و طراحی روشنایی ها، طراحی داخلی و دکوراسیون هتل ها ، اصول و استانداردها در طراحی آشپزخانه، شیوه های افزایش فروش و موارد مشابه برگزار می شود. علاوه بر حاضران در همایش های این نمایشگاه ، همه علاقه مندان در سراسر دنیا می توانند سمینارهای مورد نظر خود را از طریق سایت انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون به شکل زنده و مستقیم مشاهده کنند.

وی اظهار داشت: روزهای پنجشنبه و جمعه 8 و 9 آبان نیز مسابقه دو روزه طراحی و ساخت روشنایی با حضور 30 تیم 4 نفره از دانشجویان طراحی صنعتی برگزار می شود و به تیم های برگزیده اول تا سوم جوایز تعلق می گیرد. مدیر نمایشگاه گفت: مشارکت کنندگان توان فروش و تحویل اجناس در زمان مناسب، قیمت مناسب و به میزان بالا را دارند. سمیع زاده گفت: مخاطبان این نمایشگاه را طیف گسترده ای شامل هتل سازان و هتلداران، انبوه سازان،مهندسان مشاور، معماران و نیز خانواده ها تشکیل می دهند.

۶ آبان ۱۳۹۲ ۰۹:۳۱
اشتراک در