برگزاری نمایشگاه حمل و نقل

یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با حضور کشورهای خارجی به ویژه اروپایی مواجه شده است و تاکنون شرکت ها و نمایندگانی از 18 کشور اعلام حضور کرده اند.

این نمایشگاه از 6 تا 9 آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و بیش از 400 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند. آلمان، جمهوری چک، دانمارک، سوئیس، بلژیک، اسپانیا، انگلیس، هنگ کنگ، فرانسه، ژاپن، ایتالیا، ترکیه، روسیه، کره جنوبی، چین، لهستان، تایوان و هلند کشورهای حاضر در یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری هستند.

در یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری؛ انواع ناوگان حمل و نقل عمومی، انواع اتوبوس های شهری، واگن قطارهای مترو، لوکوموتیو، خودروهای سنگین و تجاری، وسایل نقلیه سبک و سنگین، ماشین آلات عمرانی، ماشین آلات راه سازی، تجهیزات ایمنی و راه سازی، خدمات حمل و نقل، صنایع ریلی توسعه زیربناهای حمل و نقل، جایگاههای سوخت رسانی ال پی جی و سی ان جی، جرثقیل، بالابر و آسانسور، ماشین آلات خدمات شهری، سیستم های مخابراتی و ماهواره ای، عمران شهری، ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی، بازیافت و مدیریت پسماند، تجهیزات فضای سبز و پارک ها و دیگر صنایع و خدمات ان در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

سید علی اعتدالی رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه؛ از افزایش سالانه استقبال کنندگان نمایشگاه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از 40 هزار بازدید کننده تخصصی به نمایشگاه آمدند و پیش بینی می شود امسال با حدود 25 افزایش، آمار بازدید کنندگان یازدهمین نمایشگاه، به بیش از 50 هزار نفر متخصص افزایش یابد. وی افزود: قرار است چند هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای منطقه از جمله عراق، افغانستان، ارمنستان و ترکیه از یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری تهران بازدید و با شرکت های ایرانی برای انعقاد قراردادهای تجاری، مذاکره کنند.

 اعتدالی با بیان اینکه یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری، در فضائی به مساحت بیش از 35 هزار متر مربع و در سالن های 6- 7-8-9-10-11-12 و 13 و فضای باز نمایشگاهی برگزار می شود، افزود: این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی از جمله همکاری و حمایت شهرداری تهران برگزار خواهد شد. قرار است همه مسئولان و مدیران شهرداری های سراسر کشور نیز از آن بازدید کنند.

رئیس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری گفت: برگزاری دو همایش و 5 کارگاه تخصصی و آموزشی ازبرنامه های جانبی این نمایشگاه است. وی معرفی دستاوردهای نوین، ظرفیت ها و توانمندی های شرکت ها، نهادها و سازمان های داخلی و خارجی، انتقال دانش، فناوری و تجارب، آشنائی با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل و نقل، سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و بهبود وضع محیط زیست در کلان شهرها و بهینه سازی مصرف سوخت کشور را از مهم ترین اهداف نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری بیان کرد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری، می توانند به سایت www.avin-co.ir مراجعه کنند یا با شماره های 22020248 تماس بگیرند.

۴ آبان ۱۳۹۲ ۱۴:۵۰
اشتراک در