برگزاری نمایشگاه‌ املاک در سطح بین‌الملل

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه های بین المللی ایران از برگزاری نمایشگاه املاک و مستقلات در سطح بین‌المللی از سال آینده خبر داد.
محمد جواد قنبری در حاشیه نمایشگاه املاک و مستغلات در جمع خبرنگاران، گفت: این نمایشگاه اولین تجربه نمایشگاهی ایران در بحث صنعت ساختمان بود که امروز کار خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های دائمی تهران آغاز کرد. وی ادامه داد: این نمایشگاه نقش موثری در ایجاد تبادل نظر و استفاده از دیدگاه متخصصان عرصه صنعت ساختمان کشور دارد. 
قنبری با بیان آنکه، بازار املاک و مستغلات در کشور دارای جذابیت های خاصی است، گفت: این بازار در سال های گذشته رشدی فزاینده در تولید و شیوه های جدید ساخت داشته است. 
معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه های بین المللی ایران ادامه داد: ساختمان های تجاری کشور با ساختمان های سایر کشور ها قابل مقایسه است ضمن آنکه امنیت سرمایه گذاری در این بخش رو به افزایش بوده است. وی ادامه داد: باید تلاش شود تا مسکن از کالای سرمایه ای به مصرفی تبدیل شود تا مردم به خواسته خود برسند. 
قنبری تصریح کرد این نمایشگاه سال آینده به صورت بین‌المللی با حضور شرکت‌های خارجی به منظور استفاده از تجربیات متخصصان خارجی و انتقال تجربیات مهندسین ایرانی به شرکت‌های خارجی و بالعکس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. اولین نمایشگاه املاک و مستقلات امسال به صورت داخلی از امروز کار خود را در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز کرد.
۲۷ مهر ۱۳۹۲ ۱۰:۴۶
ایرنا |
اشتراک در