برگزاری نمایشگاه تأسیسات تهران

دوازدهمین نمایشگاه تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی از 25 مهر با حضور 21 کشور خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آغاز بکار خواهد کرد.
 در این نمایشگاه بیش از 500 شرکت کننده داخلی و خارجی ؛ آخرین دستاورد ها و تولیدات خود را ارائه خواهند کرد. رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات گفت: نمایشگاه بین المللی تأسیسات از 25 تا 28 مهر ، پذیرای صنعتگران، تولیدکنندگان، صادرکنندگان، فعالان عرصه اقتصادی، کارشناسان و صاحبنظران و علاقه مندان به این حوزه اقتصادی خواهد بود. عبدالکریم جلالی افزود: شرکت ها و نمایندگانی از فرانسه، کره جنوبی، انگلیس، دانمارک، ترکیه، مالزی، ایتالیا، چین، ژاپن، کانادا، تایلند، اسلوونی، اسپانیا، آلمان، روسیه، بلژیک، ایرلند، هنگ کنگ، آذربایجان، عربستان و امارات عربی متحده در این نمایشگاه حضور دارند.
وی اضافه کرد: کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه در پنج بخش شامل این موارد خواهد بود: تجهیزات سرمایشی وسردخانه ای و تهویه مانند چیلر، سردخانه، برج خنک کننده و فن کویل؛ تجهیزات گرمایشی شامل دیگ، مشعل، رادیاتور، پکیج و... ؛ تجهیزات تأسیسات شامل شیر آلات ، لوله و اتصالات،پمپ و فیلتر رسوب زداها شیرهای برقی؛ لوازم برقی و الکترونیکی از جمله تابلو برق، لوازم و تجهیزات کنترل ایمنی؛ و تجهیزات جانبی و خدمات مانند عایق ها، مواد اولیه فلزی و غیر فلزی، انرژی های نو.
رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی افزود: آشنائی با نوین ترین تولیدات و پیشرفت ها، تبادل اطلاعات ، دانش فنی و فناوری، آشنایی با آخرین دستاوردهای سیستم های گرمایش و سرمایش، ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان، فرصت های سرمایه گذاری و فرصت های اشتغالزایی و بازاریابی و توسعه صادرات از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
جلالی گفت: امسال تعداد شرکت کنندگان و همچنین فضای نمایشگاه 30 درصد رشد یافته است. رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تصریح کرد: در مدت زمان برگزاری نمایشگاه، هشت هیئت تجاری و بازرگانی از عراق، افغانستان، ترکمنستان و آذربایجان در نمایشگاه حضور می یابند.
جلالی اضافه کرد: در حاشیه این نمایشگاه چند همایش نشست علمی ، کارگاه های آموزشی و برنامه های متنوعی دیگری نیز برنامه ریزی شده است. وی گفت: فعالان اقتصادی این صنعت با کشورهای مختلف جهان روایط تجاری مناسب و روبه رشدی دارند که از ویژگی های مثبت حوزه تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی کشور است.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی از 25 تا 28 مهر و از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.
۲۲ مهر ۱۳۹۲ ۰۹:۲۴
واحد مرکزی خبر |
اشتراک در