برگزاری نمایشگاه بزرگ املاک

نخستین نمایشگاه بزرگ املاک و مستغلات ایران روز جمعه -26 مهر، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا می شود.
در این نمایشگاه؛ ده ها شرکت ساختمانی و خدماتی؛ جدید ترین طرح ها ، پروژها و برنامه های خود را ارائه می کنند. حمید رضاییان رئیس برگزاری این نمایشگاه گفت: هدف اصلی نمایشگاه ؛ برقراری تعادل قیمت در بازار مسکن و رونق ساخت و ساز است. وی دیگر هدف برگزاری نمایشگاه را ایجاد محیط ایده پردازی و تبیین روش‌های مختلف در این حوزه اعلام کرد.
رضاییان گفت: ارائه روش ها و طرح های نوین ساخت و ساز ، سبک سازی و مقاوم سازی ، توجه به بازسازی بافت های فرسوده و آشنایی مهندسان و طراحان با نوین ترین سیستم های ساخت و ساز از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
رضاییان اضافه کرد: نمایشگاه املاک و مستغلات فرصتی برای انبوه سازان و مردم فراهم می کند و حتی املاک و زمین‌های آموزشی و ورزشی در اختیار مردم نیز عرضه و به صورت مشارکتی ساخت و ساز می‌شود تا سرمایه‌های مردمی در خدمت بهبود اوضاع ملک قرار گیرد. وی افزود: نمایشگاه املاک و مستغلات ایران با همکاری اتحادیه کشوری مشاوران املاک و موسسه نوآوران و نواندیشان برتر ایرانیان برگزار می‌شود. 
رضاییان اظهار داشت: در نمایشگاه املاک و مستغلات ایران؛ مالکان و مدیران طرح ‌های سرمایه‌گذاری با ارائه و معرفی بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک، شرایطی برای عرضه‌ مطلوب املاک با امکان ارزیابی و مقایسه‌ بهتر را فراهم می‌کنند. وی از حضور شرکت‌های تخصصی برای اولین‌ بار خبر داد که در زمینه‌ نوآوری املاک فعالیت می‌کنند.
رضاییان افزود : دست اندرکاران املاک کشور روش های فروش یا تامین تجهیزات لازم برای عرضه واحدهای مسکونی را ارائه کنند. این نمایشگاه از 26 تا 29 مهر و از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاهها بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.
۲۲ مهر ۱۳۹۲ ۰۹:۱۳
واحد مرکزی خبر |
اشتراک در