نمایشگاه لوستر و آشپزخانه در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: دومین نمایشگاه لوستر، چراغهای روشنائی، چینی، بلور و ملزومات آشپزخانه در استان برگزار می شود.

علی وحدتی اظهارداشت: این نمایشگاه از تاریخ 15 لغایت 19 مهر ماه به مدت پنج روز در فضایی به مساحت دو هزارو 500 مترمربع با حضور بیش از 30 مشارکت کننده تولید کننده و عرضه کننده محصولات برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه تولید کنندگان و نمایندگیهای معتبر از استان های تهران، اصفهان، البرز، همدان، خراسان و قزوین تولیدات و محصولات خود را در معرض دید عموم مردم قرار خواهند داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین تصریح کرد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه می توان به ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌ اشاره کرد.

اولین نمایشگاه لوستر، چراغهای روشنائی، چینی و بلور در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید عموم خواهد بود.

۱۴ مهر ۱۳۹۲ ۱۴:۲۴
اشتراک در