نمایشگاه رنگ و رزین برگزار می شود

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی و مواد کامپوزیت از 21 تا 24 آذرماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
شهنام سپاسدار رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه امسال در حالی آغاز به کار می کند که حضور نمایندگان کشور های خارجی بسیار چشمگیر خواهد بود و از استقبال بالایی برخوردار شده است. 
سپاسدار تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید؛ صنعت رنگ، رزین، پوششهای صنعتی و مواد کامپوزیت رنگ و بوی تازه ای گرفته و در حال خروج از رکود است و انتظار داریم سال آینده تولید رنگ و صنایع پوشش 20% و تولید رزین بیش از 30% افزایش یابد. رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه ،کمبود مواد اولیه ، رکود و کاهش تولید را از مشکلات این صنعت اعلام کرد.
سپاسدار از حضور پر رنگ مشارکت کنندگان داخلی و خارجی خبر داد و گفت: نمایندگانی از 20 کشور آلمان، بلژیک، فرانسه، انگلیس ، سوییس، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه ، امارات متحده عربی، هند، چین، تایوان، کره، مالزی، سنگاپور، تایلند، هلند، چک، اکراین و بلاروس درخواست حضور خود در نمایشگاه را اعلام و ثبت نام کرده اند. به گفته سپاسدار تاکنون تعداد شرکت کنندگان از 250 شرکت گذشته است و مشارکت کنندگان در فضایی به وسعت 20000 متر مربع با یکدیگر به رقابت می پردازند وی همچنین از حضور و مشارکت صنعت آبکاری همانند سال های گذشته در نمایشگاه خبر داد.
۱۴ مهر ۱۳۹۲ ۱۰:۵۶
اشتراک در