برگزاری نمایشگاه املاک و مستغلات

نخستین نمایشگاه بزرگ املاک و مستغلات ایران با حضور همه انبوه سازان و تعاونی های ساخت و ساز مسکن کشور و با هدف دستیابی و برقراری تعادل قیمت در بازار مسکن هفته آخر مهر برگزار می شود.
 حمید رضاییان دبیر اجرایی نمایشگاه با بیان این مطلب گفت: نخستین نمایشگاه املاک و مستغلات ایران با همکاری اتحادیه کشوری مشاوران املاک و موسسه نوآوران و نواندیشان برتر ایرانیان برگزار می‌شود.
وی با مثبت ارزیابی کردن آینده اقتصادی بازار مسکن و ساخت و ساز در کشور گفت: نمایشگاه های املاک در تمام دنیا جزء نمایشگاه‌های پررونق محسوب می شود که سالانه میلیون‌ها نفر را به سوی خود فرا می‌خواند.
رضاییان اظهار داشت: در نخستین نمایشگاه املاک و مستغلات ایران ؛ مالکان و مدیران طرح ‌های سرمایه‌گذاری با معرفی بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک، شرایط خوبی را برای عرضه‌ مطلوب املاک با امکان ارزیابی و مقایسه‌ بهتر فراهم می‌کند. وی از حضور شرکت‌های تخصصی مطرح که نخستین بار در کشور در زمینه‌ نوآوری در املاک فعالیت می‌کنند، خبر داد و افزود : این نمایشگاه بستری است تا دست اندرکاران املاک کشور روش های فروش یا تامین تجهیزات لازم برای عرضه واحدهای مسکونی ارائه کنند.
وی با اشاره به حضور دستگاه‌های دولتی و خصوصی در این نمایشگاه اظهار داشت: به دلیل همکاری این دو بخش، بازار ملک و عرضه و تولید مسکن رونق می گیرد و باعث تعادل قیمتی می شود. بازار ملک بازار کم ریسک اما پرسودی است و سال های اخیر ملک علاوه بر تامین نیاز مسکن و سرپناه جنبه سود آوری نیز به خود گرفته است.
رضائیان تاکید کرد: در حال حاضر در کشور به دلیل نبود روش های مختلف فروش ملک، بسیاری از سازندگان و انبوه سازان برای فروش املاکشان دچار مشکل دارند.
وی دیگر هدف برگزاری نمایشگاه را ایجاد محیط ایده پردازی و بیان روش‌های مختلف در این حوزه بیان کرد و گفت: نمایشگاه املاک و مستغلات فرصتی برای انبوه سازان و مردم فراهم می کند و با فرصت ایجاد شده در این نمایشگاه حتی املاک و زمین‌های آموزشی و ورزشی در اختیار مردم نیز عرضه و به صورت مشارکتی ساخت و ساز می‌شود تا از سرمایه‌های مردمی در جهت بهبود اوضاع ملک نیز بهره گرفته شود.
دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه املاک و مستغلات ایران افزود: عرضه کنندگان و تقاضا کنندگان می توانند با حضور در این نمایشگاه با صرف کمترین هزینه در فضای رقابتی سالم فعالیت کنند، متقاضیان می توانند کالای مورد نظر با مبلغ در اختیار را با مشورت عرضه کنندگان تهیه کنند و عرضه کنندگان با کاهش هزینه تبلیغات می توانند ملکی با هزینه ساخت کمتر ارائه کنند.
رضائیان بیان کرد: امیدواریم این نمایشگاه فرصتی برای تسریع جذب نقدینگی در زمینه ملک و عرضه آن شود و شاهد کاهش هزینه ساخت املاک باشیم. این نمایشگاه از 24 تا 27 مهر از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاهها بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.
۱۰ مهر ۱۳۹۲ ۱۰:۵۳
اشتراک در