ساخت شهرک ویژه مهندسین

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: شهرک ویژه مهندسین در سلطانیه ساخته می‌شود.

احد محمدی اظهار کرد: طی دیدار با مسئولان شورا و شهرداری سلطانیه مقرر شد شهرک ویژه مهندسین در این شهر تاریخی و توریستی ساخته شود. وی به این شهرک ویژه برای مهندسین اشاره کرد و افزود: در این شهرک امکانات و قطعات زمین بسیار مناسبی طراحی و ساخته خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه قطعات زمین در این شهرک به صورت هزار متری خواهد بود، یادآور شد: در این یک‌هزار متر 250 متر مربع ساختمان در داخل قطعه زمین ساخته خواهد شد. وی این شهرک را برای افراد متول دارای شرایط دانست و تاکید کرد: ساخت این شهرک می‌تواند گام مهمی در ساخت و ساز و سرمایه‌گذاری در این شهرستان نوپا باشد.

بیات‌منش یکی از اهداف ساخت این شهرک را گذراندن تعطیلات آخر هفته افراد دانست و تاکید کرد: بسیاری از مسافرت‌ها به استان‌های شمالی و دیگر استان‌ها می‌تواند کاهش یابد. رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به خارج نشدن ریال از استان در این سفرها اشاره کرد و گفت: هرچند شاید این مبالغ زیاد نباشد اما می‌تواند در این شهرستان و در استان صرف شود.

وی با بیان اینکه شهر سلطانیه منطقه‌ای بکر برای جذب توریست است، افزود: آینده گردشگری استان در این شهرستان نهفته است. محمدی ضمن تاکید بر استفاده همه افراد از این شهرک، خاطر نشان کرد: در این شهرک همه افراد می‌توانند وارد شوند و نسبت به استفاده از زمین آن اقدام کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به دیگر توافقات سازمان نظام مهندسی با مدیریت شهری سلطانیه اشاره کرد، افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان آمادگی خود را برای ارائه نظرات فنی و کارشناسی به مسئولان سلطانیه دادهاست. وی با بیان اینکه آمادگی داریم به لحاظ فنی و مهندسی خدمات لازم را برای توسعه شهر سلطانیه ارائه دهیم، افزود: پیشنهاد داده شده که برای کنترل طرح تفصیلی در این شهر نظرات فنی و کارشناسی ارائه شود.

محمدی با بیان اینکه برای بدنه‌سازی شهری سلطانیه آمادگی ارائه نظرات فنی را داریم، یادآور شد: بدنه شهری در سلطانیه به دلیل تاریخی بودن می‌تواند حائز اهمیت بسیار زیادی باشد. رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان از ارائه خدمات فنی و مهندسی به صورت ارزان قیمت برای این شهر خبر داد و تاکید کرد: آمادگی داریم برای توسعه شهر سلطانیه خدمات فنی و مهندسی در این شهر را به صورت ارزان قیمت ارائه دهیم.

وی به دیگر اقدامات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان اشاره کرد و گفت: مدیریت سازمان نظام مهندسی تقویت تعاملات را با ارگان‌های دیگر در دستور کار خود دارد. محمدی تقویت روابط کاری و تعاملات با دستگاه‌های اجرایی را مهم دانست و تاکید کرد: برای توسعه مناسب شهر زنجان نیازمند تعامل و همفکری مناسب هستیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه اقدامات خوبی برای توسعه تعاملات صورت گرفته است، افزود: در سال جاری نسبت به استمرار این سیاست‌ها تلاش می‌شود. وی همچنین به ارائه خدمات فنی و مهندسی توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی برای ارائه خدمات شایسته اهتمام جدی دارد.

۶ مهر ۱۳۹۲ ۰۹:۵۲
خبرگزاری فارس |
اشتراک در