برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان اراک

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران از برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در اراک خبر داد.

علی ‌جعفر محصولی اظهار کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از دوم تا پنجم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه آخرین فناوری‌‌های نوین صنعت ساختمان از جمله سیستم‌های پکیج، کاشی و سرامیک، شیرآلات، درب و پنجره و دیگر لوازم و ملزومات ساختمان‌‌سازی از ساعت 4 عصر تا 9 شب به نمایش درخواهد آمد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران ادامه داد: این نمایشگاه با حضور 100 شرکت فعال در این حوزه و در فضایی به وسعت 10 هزار مترمربع برپا مي‌شود. محصولی افزود: بعد از این نمایشگاه، نمایشگاه صنعت خودرو نیز از هشتم تا دوازدهم مهرماه در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع گشایش خواهد یافت.

به گفته این مسئول، این نمایشگاه نیز از ساعت 4 عصر تا 9 شب برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود. محصولی خاطرنشان کرد: رایزنی با مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی نیز به منظور برپایی نمایشگاه صنایع دستی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

۱ مهر ۱۳۹۲ ۱۳:۵۰
اشتراک در