راه اندازی کمیته مسکن و راه در دانشگاه تهران

معاون پژوهشی دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران از چند سال گذشته برنامه پژوهشی خود را در راستای حل مشکلات ملی برنامه ریزی و اعلام کرده است.

دکتر قاسم عمو عابدینی گفت:  دانشگاه تهران از چند سال گذشته برنامه پژوهشی خود را در راستای حل مشکلات ملی، برنامه ریزی و اعلام کرده است.

وی در ادامه به آمادگی این دانشگاه تهران اجرای طرح‌های کاربردی پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: در دیدار مسئولان دانشگاه تهران با وزیر راه و شهرسازی، دکتر آخوندی به مسائل و مشکلات مطرح در وزارت راه و شهرسازی از جمله، سیستم حمل ونقل جامع کشور، وضعیت مسکن شهری،  ویژگی‌های حمل و نقل ریلی، عدم تمرکز در شهرها،  پروژه مسکن مهر، مطالعات و بررسی مسائل مرتبط با جمعیت شهری و روستایی، مستندسازی تجربه‌های ملی مطالبی اشاره کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه تهران افزود: برهمین اساس دانشگاه تهران نیز راه اندازی کمیته راهبردی مسکن و راه را در دستور کاری خود قرار دارد تا تمام اولویت‌های که توسط وزارت راه و شهرسازی اعلام شد در دستور کاری کمیته مذکور قرار گیرد و پروژه های کلانی در این رابطه تدوین شده و با کمک اساتید دانشگاه مشکلات موجود رفع شود.

 هیاتی از دانشگاه تهران با حضور دکتر فرهاد رهبر و برخی از معاونان وی با دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفتگو کردند.

۳۰ شهریور ۱۳۹۲ ۰۸:۳۹
خبرگزاری مهر |
اشتراک در