برگزاری کنفرانس آکوستیک و ارتعاشات

سومین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات به همت انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران با همکاری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دکتر فرهنگ هنرور،‌ دبیر سومین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات با بیان اینکه هدف از برگزاری این کنفرانس، ارائه دستاوردهای پژوهشی و صنعتی در این حوزه است، افزود : برگزاری موفقیت‌آمیز اولین و دومین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات در دو سال گذشته و استقبال کم نظیر اساتید، متخصصین و دانشجویان از این دو کنفرانس، انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران را بر آن داشت تا سومین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات را با انگیزه‌ای دوچندان برگزار کند.

وی ادامه داد: این کنفرانس فرصتی است تا پژوهشگران و صاحب نظران حوزه آکوستیک و ارتعاشات، آخرین دستاورد‌های علمی و صنعتی خود در زمینه صوت و ارتعاش را با یکدیگر به مشارکت گذارند.

به گفته دبیر کنفرانس، سومین کنفرانس بین الملل اکوستیک و ارتعاشات شامل بخش‌های متنوعی همچون سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات، کارگاه‌های تخصصی و نمایشگاه صنعتی خواهد بود. علاوه بر این، همچون سال گذشته مسابقه‌ای جهت انتخاب پایان‌نامه‌های برتر کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه آکوستیک و ارتعاشات برگزار خواهد شد.

هنرور در پایان گفت وگو تصریح کرد: کاربران و علاقمندان حوزه آکوستیک و ارتعاشات می توانند با حضور در کنفرانس و ارائه مقالات ارزشمند خود زمینه رشد و تعالی هر چه بیشتر این حوزه مهم و حیاتی را در کشور فراهم سازند.

سومین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات، چهارم و پنجم دی ماه سال جاری دردانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی برگزار می‌شود.

۲۵ شهریور ۱۳۹۲ ۰۹:۴۷
ایسنا |
اشتراک در