سمینار مهندسی ایمنی و سلامت کار

همزمان با روز ملی ایمنی و آتش نشانی سمینار ملی مهندسی و سلامت کار با هدف ارتقاء سطح آگاهی کارشناسان بهداشت و دست اندرکاران ایمنی و سلامت کار کشور در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.
 میثم محمدی پرست دبیر اجرایی این سمینار با اشاره به اهمیت و جایگاه ایمنی و سلامت کار در تمام دنیا گفت: پیشگیری از حوادث ناشی از کار و استاندارد سازی محیط کار با تاثیر نقش اقتصاد ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و بهره وری صنعت و استفاده از ایده‌های نو در مهندسی و سلامت کار از محورهای اصلی این سمینار است.
وی افزود: در حاشیه این سمینار 20 کارگاه علمی برگزار می شود که از مهمترین آنها می توان به مدیریت HSE پیمانکاران، واکنش در شرایط اضطراری و مدیریت بحران اشاره کرد.
محمدی پرست با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حامی و برگزار کننده اصلی این سمینار است، تصریح کرد: پانل اصلی این سمینار با محوریت HSE با حضور مسوولانی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، وزارت صنعت معدن و تجارت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور انجام خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به حضور بیش از 1600 نفر از فعالان این عرصه در روز 7 مهر ماه، گفت: علاقه مندان به ارایه مقالات علمی برای شر کت در کارگاه‌های علمی می‌توانند تا 20 شهریورماه به آدرس اینترنتیwww.s-hsems.ir مراجعه کنند.
۱۷ شهریور ۱۳۹۲ ۱۴:۴۶
اشتراک در