انتشار فراخوان جایزه معمار 92

سیزدهمین دوره جایزه معمار با هدف انتخاب برترین طراحان معماری ساختمان‌ها‌ی کشور از نظر خلاقیت و نحوه ی به‌کارگیری فضا در خدمت کاربری برگزار خواهد شد.

فراخوان جایزه معمار سال 92 منتشر شد. سیزدهمین دوره جایزه معمار در مهر ماه امسال همچون سال های گذشته به وسیله مجله معمار و با حمایت سوپرپایپ اینترناشنال، برترین طراحان معماری ساختمان‌ها‌ی کشور از نظر خلاقیت و نحوه ی به‌کارگیری فضا در خدمت کاربری را معرفی خواهد کرد.

شرکت کنندگان در سه بخش پروژه های عمومی، مسکونی و بازسازی مورد ارزیابی قرار می گیرند و تامین جوایز نقدی به مبلغ/000/000 /450 ریال که بنا به تشخیص داوران بین برندگان سه گروه تقسیم می شود را شرکت سوپرپایپ اینترناشنال بر عهده دارد.

بنابراین گزارش ادامه کار جایزه معمار که اکنون نهادی معتبر برای جامعه‌ی معماری ایران به‌شمارمی رود، نشان از کیفیت ماندگار آن دارد و حضور سوپرپایپ اینترناشنال، در حمایت از آن در طول سال‌ها برگزاری، از نظر این شرکت،انجام یک مسئولیت اجتماعی مهم و یک حرکت کیفی است که به ارتقای معماری، فرهنگ صنعت ساختمان و سرانجام به ساخت و ساز با کیفیت و پایدار که تاسیسات از اجزای مهم آن است، کمک می‌کند.

 علاقه مندان می توانند برای اطلاع از چگونگی شرکت در مسابقه و آگاهی از آخرین اخبار این جایزه، به آدرس www.memar-award.com مراجعه کنید.

۴ شهریور ۱۳۹۲ ۱۰:۴۹
شاسا |
اشتراک در