برگزاری نمایشگاه سنگ و کاشی در قم

مدیر برگزاری سومین نمایشگاه سنگ، نما، کاشی و سرامیک، لوازم بهداشتی ساختمان، تجهیزات و ماشین آلات مربوطه گفت: این نمایشگاه مرداد ماه سال جاری در قم برگزار می‌شود.
مجتبی علیشاهی با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه سنگ، نما، کاشی، سرامیک، لوازم بهداشتی ساختمان، تجهیزات و ماشین آلات مربوطه افزود: این نمایشگاه اول تا چهارم مردادماه سال جاری برگزار می‌شود. وی اضافه کرد: در این نمایشگاه تعداد 30 شرکت از استان‌های قم، اصفهان، تهران، کاشان و محلات محصولات خود را در زمینه سنگ، نما، کاشی، سرامیک، لوازم بهداشتی ساختمان، تجهیزات و ماشین آلات مربوطه را به نمایش می‌گذارند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاهی جهان پدیده هوراند به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: مردم در انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی خلق کردند و وقت آن رسیده است که با ایجاد فضای رقابتی سالم و حمایت از تولیدکنندگان داخلی حماسه اقتصادی را خلق کنیم.
علیشاهی ادامه داد: در برگزاری نمایشگاه های قم، در سال های اخیر سعی شده تا بیشترین سهم برای استان در نظر گرفته شود. وی با اشاره به اینکه این شرکت از زمان تاسیس تا کنون تعداد 30 نمایشگاه برگزار کرده است اظهار کرد: چندین نمایشگاه برای اولین بار در سطح کشور و استان برگزار شد.
مدیر برگزاری سومین نمایشگاه سنگ، نما، کاشی و سرامیک، لوازم بهداشتی ساختمان، تجهیزات و ماشین آلات مربوطه اعلام کرد: در سال جاری نیز این شرکت مسئولیت برگزاری 12 نمایشگاه را دارد. علیشاهی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه از ساعت 18 الی 24 در محل دائمی نمایشگاه‌های قم پذیرای علاقمندان است.
۲۹ تیر ۱۳۹۲ ۱۱:۳۸
شاسا |
اشتراک در