هتل فرودگاه‌ امام تا 2 ماه دیگر افتتاح می‌شود

مدیر سرمایه‌گذاری طرح توسعه فرودگاه بین‌المللی امام‌ خمینی (ره) گفت: بخش اعظم هتل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تا حدود دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.
علی کیانی - مشاور مجری طرح توسعه فرودگاه بین‌المللی امام‌ خمینی (ره) - اظهار کرد: ساخت هتل بین‌المللی کنار فرودگاه ‌امام از جمله فعالیت‌هایی است که جهت ارائه خدمات به مسافران بین‌المللی و ترانزیتی درنظر گرفته شده است.
وی افزود: این هتل‌ 200 اتاق سه ستاره، 300 اتاق چهار ستاره و دو طبقه پارکینگ دارد.
کیانی با بیان اینکه در افق چشم‌انداز 1404 باید در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) 90 میلیون مسافر و دو میلیون تن بار جابه‌جا شوند،‌ گفت: در حال حاضر حدود پنج میلیون مسافر و 100 هزار تن بار در این فرودگاه جابه‌جا می‌شود که به همین تناسب در پایان فاز دوم ظرفیت بار نیز افزایش می‌یابد.
مدیر سرمایه‌گذاری طرح توسعه فرودگاه بین‌المللی امام‌ خمینی (ره) اظهار کرد: در حال حاضر مهم‌ترین هدف، اتمام پروژه‌های فاز یک و بطور همزمان احداث ترمینال شماره دو، تکمیل باند جنوبی و ترمینال زیارتی است.
این هتل در زمینی به مساحت بیش از 26 هزار متر مربع در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) واقع شده و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از 47 هزار متر مربع آن برای ساختمان در نظر گرفته شده است که ترکیبی از دو هتل سه و چهار ستاره تحت عناوین Ibis با 200 اتاق و Novotel با 300 اتاق منطبق بر استانداردها و مدیریت هتل‌های زنجیره‌ای ACCOR در ردیف هتل‌های نوع Cluster این زنجیره طراحی، احداث و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
توریست‌های تفریحی، فرهنگی، مذهبی، درمانی، طبیعت‌گرد ، گروهای کرو، گروه‌های دیپلماسی و موارد مشابه، همگی نمونه‌هایی از مشتریان این هتل در سال‌های آینده خواهند بود.
این پروژه تحت قرارداد اولیه فی ما بین شرکت گسترش هتل‌های لوتوس پارسیان و مجری طرح توسعه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور در اسفند سال 87 منعقد شده است.
۲۴ تیر ۱۳۹۲ ۱۰:۲۷
ایسنا |
اشتراک در