برگزاری نمایشگاه ساختمان کیش

نهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش با حضور فعالان صنعت ساختمان سازی و کارشناسان عمران، از هفتم تا دهم خرداد ماه جاری در کیش، برگزار می شود.
این نمایشگاه اهدافی چون حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کاهش موانع تولید، تعامل تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مصالح ساختمانی، تسهیل ورود فناوری های نوین و ارایه طرح های عمرانی، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش را دنبال می کند. 
تاکنون علاوه بر ۹۴ شرکت داخلی، موسسات مالی و اعتباری، سازمان های بیمه ای، تعاونی های تولید صنعتی و مسکن، شهرداریها و مهندسان مشاور، ۲۶ نمایندگی و شرکت خارجی از کشورهای سوئیس، آلمان، هلند، کره جنوبی، ایتالیا، ترکیه، استرالیا، کانادا، بلژیک و فنلاند نیز برای شرکت در نهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش اعلام آمادگی کرده اند. 
شرکت کنندگان در این نمایشگاه، تازه ترین دستاوردها و تولیدات در زمینه ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، آسانسور و بالابرها، قطعات پیش ساخته، پوشش های سقف و دیوار، کفپوش، تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، مصالح پایه ساختمانی، لوله و اتصالات، شیر آلات بهداشتی، دکوراسیون داخلی، درب های اتوماتیک، کاشی و سرامیک، انواع سنگ، برق وتجهیزات الکترونیک، یراق آلات، رنگ و رزین، صنایع زیر بنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی، عایقهای صوتی و حرارتی، نماسازی، محوطه سازی و دکوراسیون داخلی را به معرض نمایش می گذارند. 
براساس گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، برگزاری نشست های تخصصی کارشناسان سازمان نظام کاردانی ساختمان ومدیران ارشد تعاون از برنامه های جنبی این نمایشگاه است. 
لازم به ذکر است؛ حضور ۱۲۰ شرکت و موسسه فعال در بخش عمران و ساختمان و همچنین مخاطبان و دست اندرکاران ساخت و ساز از استان های مختلف کشور، فرصت مناسبی را برای فعالان صنعت ساختمان فراهم می کند و فعالان اقتصادی کیش علاوه بر تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز خود، امکان معرفی و فروش واحدهای تجاری، مسکونی، تفریحی و خدماتی خود را خواهند داشت. 
منطقه آزاد کیش با برخورداری از قوانین تسهیل کننده مقررات ورود و خروج اتباع خارجی، ارز و کالا و با دارا بودن فضای نمایشگاهی سرپوشیده با وسعت ۲۱ هزار متر مربع و تجهیزات مدرن نمایشگاهی و سالن های مجهز برای برگزاری همایش های بین المللی و کنفرانس ها، بهترین موقعیت را برای حضور در بازارهای جهانی برای تولید کنندگان و عرضه کالا و خدمات فراهم کرده است. سالانه بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر داخلی و هزاران مسافر خارجی به این منطقه آزاد سفر می کنند.
۱ خرداد ۱۳۹۲ ۰۸:۵۱
شاسا |
اشتراک در