برگزاری نمایشگاه آب و فاضلاب مشهد

مدیر برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب، فاضلاب و صنایع وابسته تیر ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

 علی خاکسار اظهار کرد: در نهمین نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب، شرکت‌های داخلی و خارجی از کشورهای مختلف جهان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه‌های مربوطه در معرض دید عموم علاقمندان قرار می‌دهند.

مجری برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب، افزود: مباحثی چون تجهیزات و صنایع مربوط به سدسازی، خدمات مشاورهای، فاضلاب محیط زیست، لوله و اتصالات، پمپ و الکتروموتور، و تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات کمی و کیفی آب و فاضلاب، پمپ‌های انتقال سیال و دیزل ژنراتور از جمله موارد موضوعی در این نمایشگاه بین‌المللی است.

وی یادآور شد: در نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب، در فضایی به مساحت 5 هزار مترمربع، شرکت‌های معتبری از استان‌های فارس، تهران، همدان، گلستان، اصفهان، کرمان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی حضور دارند.

خاکسار تصریح کرد: هیئت‌های تجاری از کشورهای عراق، تاجیکستان و افغانستان جزو کشورهای بازدید کننده در نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب کشور در مشهد هستند، همچنین از تمامی مدیران و کارشناسان سازمان‌های آب سراسر کشور جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: تولید انواع اتصالات چدنی و فولادی تحت فشار آب و فاضلاب، تولید کنتور آب، استخر مواد نفتی و آب، تولید لوله و اتصالات فایبرگلاس و پروفیل‌های کامپیوتری، ساخت تجهیزات و ماشین‌آلات تاسیسات تصفیه آب و فاضلاب و تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب از صنایع برتر حضور یافته در این نمایشگاه به شمار می‌رود.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب کشور، تجهیزات و صنایع وابسته از 12 تا 15 تیرماه امسال از ساعت 16 تا 22 در محل سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد پذیرای عموم علاقمندان و متخصصان است.

۱ خرداد ۱۳۹۲ ۰۸:۳۹
اشتراک در