هتل سبز در قزوین ساخته می شود

مدیر امور سرمایه ‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین گفت: هتل سبز با مشارکت مجموعه مدیریت شهری در قزوین ساخته می شود.
علیرضا هنرور در این باره گفت: شهرداری قزوین به منظور فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری و قرار گرفتن در مسیر توسعه، در حال ساخت هتل سبز در ناحیه هفت سنگان با حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی است.

هنرور به کاربری‌های این هتل اشاره کرد و افزود: احداث هتل، سالن اجتماعات، کنفرانس، سالن های پذیرایی و سوئیت از جمله کاربری های این طرح است که با پیش بینی فضاهای لازم گامی مهم در راستای رفع کمبودهای موجود در شهر برای برپایی همایش های ملی و کنفرانس ها که با حضور میهمانانی از کشور است برداشته می شود.

این مسئول، از صدور پروانه ساختمانی این هتل به وسیله شهرداری خبر داد و افزود: بعد از این اقدام، گود برداری هتل و سالن اجتماعات آن آغاز شده است
که با ارزیابی از سوی شهرداری، تلاش می کنیم تا با اجرای کیفی و بموقع این پروژه زمینه بهره برداری آن در زمان مقرر برای توسعه شهر برداشته شود.

وی به پیش بیني برنامه زمان بندی برای اجرای هتل سبز در موعد مقرر اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا، شهرداری با استفاده از ظرفیت های موجودبه منظور اتمام به موقع این پروژه به عنوان یکی از طرح های تأثیرگذار در شهر با جدیت تلاش می کند.

هنرور توسعه گردشگری را یکی از چشم اندازهای مهم و تعریف شده برای قزوین بر شمرد و اظهارداشت: از همین رو، فراهم کردن زیرساخت های لازمدر این حوزه، کمک شایانی به تحقق این هدف می کند و ساخت هتل سبز به همت شهرداری قزوین در ناحیه هفت سنگان که فاقد هتل است، می تواند تسهیل کننده این روند باشد.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۵:۲۴
خبرگزاری مهر |
اشتراک در