جشنواره "حرکت" در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود

در راستای جشنواره "حرکت "انجمن علمی معماری دانشگاه علم و صنعت با حمایت مرکز معماری ایران اقدام به برگزاری سه کارگاه آموزشی و دو مسابقه"اسکیس"و عکاسی "بنا مکث" می کند
در راستای برگزاری جشنواره حرکت انجمن علمی معماری دانشگاه علم و صنعت اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی و نمایشگاه در محل دانشگاه علم و صنعت با حضور دانشجویان و اساتید مختلف کرده است. 

بر این اساس این کارگاه آموزشی از روز شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه آغاز و روز سه شنبه 24 اردیبهشت با همکاری انجمن علمی معماری دانشگاه علم و صنعت و حمایت مادی و معنوی مرکز معماری ایران با تقدیر از برگزیدگان به اتمام می رسد. 

لازم به ذکر است؛ بخش مسابقه عکاسی"بنا مکث" در این جشنواره نگاهی متفاوت و نوگرا نسبت به بنا (معماری مدرن،سنتی و..) دارد در این بخش آثار منتخب توسط انجمن علمی معماری چاپ و به مدت زمان دو هفته در گالری دانشکده معماری و شهر سازی به نمایش و رای بازدیدکنندگان گذاشته می شود. مرکز معماری ایران در بخش مسابقه عکاسی"بنا مکث" به نفرات اول تا سوم با اهدای جوایز مادی و دانشکده معماری و شهرسازی با اهدای تقدیر نامه از برگزیدگان این بخش تقدیر به عمل می آورد. 

هم چنین عکس های برگزیده پس از پایان مسابقه به صورت دائمی در دانشکده علم و صنعت نصب می گردد. 

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی  just.architecture.association@googlemail.com  مراجعه کنند. 
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۸:۴۸
مرکز معماری ایران |
اشتراک در