برگزاری نمایشگاه مصالح ساختمانی تبریز

هجدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، لوازم و مصالح ساختمانی و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی حرارتی، برودتی و سامانه های تهویه از 18 تا 21 اردیبهشت در تبریز برگزار می شود.

این دو نمایشگاه از امروز در شش سالن نمایشی امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار، آذربایجان، ستارخان، سهند و سالن موقت در فضایی به وسعت 25 هزار متر مربع مسقف و 12 هزار متر مربع فضای باز برگزار می شود.

در این نمایشگاه ها نمایندگی هایی از کشورهای آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره، فرانسه، مالزی و همچنین کشورهای چین و ترکیه به صورت مستقیم شرکت کرده اند. همچنین صنعتگران و تولیدکنندگان کشور از هشت استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، یزد، مازندران و فارس حضور دارند.

در نمایشگاه یاد شده، محصولات مختلفی در زمینه انواع مصالح ساختمانی، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، انواع کاشی و سرامیک، سنگ های ساختمانی و تزئینی، انواع سیم و کابل، ماشین آلات بتنی و صنعتی، چینی و سرویس بهداشتی، انواع کفپوش ها، آسانسور و قطعات وابسته، کلید و پریز و قطعات هم ردیف و درب و پنجره های PVC و آلومینیومی به نمایش در می آید.

همچنین انواع کاغذ دیواری، عایق های رطوبتی، انواع درب اتوماتیک، لوبه و اتصالات پروپیلن، رادیاتور آلومینیومی شوفاژ، مشعل های گازی و گازوئیل سوز، دستگاه های چیلر، فن کویل، هواساز، شیرآلات صنعتی، دیگ های چدنی شوفاژ، پکیج شوفاژ دیواری و زمینی، انواع چیلرهای جذبی، سیستم های تهویه، کولر، هیتر، کوره های هوای گرم و سانتریفیوژ و شناور نیز در معرض دید قرار می گیرد.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، لوازم و مصالح ساختمانی و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی حرارتی، برودتی و سیستم های تهویه از 18 تا 21 اردیبهشت از ساعت 15 تا 20 برای بازدید متخصصان و عموم علاقمندان در تبریز دایر است.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۳:۵۰
شاسا |
اشتراک در