فراخوان مهم صنفی مشاوران املاک تهران

فراخوان عضویت مشاوران املاک در انجمن صنفی کارفرمایی مشاوران املاک تهران رسما اعلام شد.
رئیس بازرسی انجمن صنفی کارفرمایی مشاوران املاک تهران گفت: از همه اعضای مشاوران املاک تهران دعوت می کنیم برای همفکری و همسویی در جهت بهبود وضعیت اتحادیه مشاوران املاک و مشارکت در برنامه ریزی آینده این اتحادیه در انجمن صنفی کارفرمایی مشاوران املاک تهران عضو شوند.

 جلال صباغ در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری نظام مهندسی احداث (نما) با انتقاد به عملکرد ضعیف اتحادیه مشاوران املاک افزود: متاسفانه تاکنون اتحادیه مشاوران املاک در راستای احقاق حقوق اعضاء فعالیت جدی نداشته است و از این رو انجمن صنفی مشاوران املاک خود را متعهد می داند که برای احقاق حق مشاوران املاک راسا تلاش کند.

وی استقبال مشاوران املاک را برای عضو شدن در انجمن صنفی کارفرمایی مشاوران املاک تهران ستودنی خواند و افزود : مصلحت ایجاب می کند که برای آینده اتحادیه و میزان انتظاراتی که مشاوران املاک دارای پروانه کسب از هیئت مدیره دارند، بکوشیم و این جز با عضو شدن هر چه بیشتر همکاران و مشاوران املاک در انجمن صنفی مشاوران املاک استان تهران امکان پذیر نخواهد بود.

صباغ همچنین افزود: در صورت افزایش مشارکت و عضویت مشاوران املاک در انجمن صنفی شاهد انتخابات پرشور اتحادیه مشاوران املاک در شهریور ماه سال آینده خواهیم بود.
۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۴۳
شاسا |
اشتراک در