همایش سبک سازی و عایق ساختمان

رئیس آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از برگزاری نخستین همایش ملی سبک سازی و عایق بندی ساختمان در کشور به میزبانی بجنورد خبر داد.
کوروش خسرویار عنوان کرد: نخستین همایش ملی سبک سازی و عایق بندی در ساختمان چهارشنبه هفته جاری؛ 16 اسفندماه به میزبانی بجنورد و در محل سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود. وی با بیان اینکه پیش از این حدود 150 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود، اظهار داشت: پس از داوری 50 مقاله برای ارائه در قالب پوستر و سخنرانی در این همایش انتخاب شد.
به گفته خسرویار سخنران ویژه این همایش یک روزه، سیدمحمود فاطمی؛ رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی کشور بوده و علاوه بر این پنج سخنران محوری نیز به این همایش دعوت شده اند. خسرویار اضافه کرد: غالب مقالات ارائه شده در این همایش در مورد مسئله توجه به مصالح نوین ساختمانی در راستای رسیدن به هدف سبک سازی و عایق بندی ساختمان ها است.
مدیر اجرای نخستین همایش ملی سبک سازی و عایق بندی ساختمان اضافه کرد: در حاشیه این همایش، نمایشگاه های جنبی نیز در زمینه سبک سازی و عایق بندی ساختمان برپا می شود. وی گفت: در برگزاری این همایش نهادهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، استانداری خراسان شمالی، اداره کل راه و شهرسازی، دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه 9 کشور، شرکت سبک سازان شرق خراسان و ... مشارکت می کنند.
۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۲۶
اشتراک در