کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل ترافیک، یکم و دوم اسفند امسال در تهران برگزار می شود.
تشکری هاشمی در نشست خبری با اشاره به اینکه شعار این کنفرانس، تاکید بر حمل و نقل انسان محور است، افزود: بیش از هزار مقاله از محققان، پژوهشگران و دانشمندان داخل و خارج از کشور به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است. وی گفت: 23 نهاد ملی و بین المللی حامی این کنفرانس هستند و آمادگی خود را برای حضور و سخنرانی در این کنفرانس اعلام کرده اند.
تشکری هاشمی افزود: دانشگاه صنعتی شریف، علم و صنعت، تربیت مدرس، علامه طباطبایی، دانشگاه آزاد، جامعه مهندسی حمل و نقل ایران، سازمان حفاظت محیط زیست و دانشگاه بین المللی امام خمینی از جمله مراکزی هستند که در برگزاری این کنفرانس نقش بسزایی دارند. تشکری هاشمی گفت: انجمن بین المللی حمل و نقل عمومی، انجمن حمل و نقل و سیاست گذاری توسعه شهری و دیگر انجمن های بین المللی در این کنفرانس شرکت دارند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: 1028 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال که 370 مقاله انتخاب شد. تشکری هاشمی افزود: در این کنفرانس استادان، دانشگاهیان و صاحبنظران از کشورهای برزیل، هندوستان، بلژیک، استرالیا، ترکیه، نروژ، انگلیس و امریکا حضور خواهند داشت. وی گفت: حمل و نقل همگانی، شبکه های هوشمند حمل و نقل، برنامه ریزی حمل و نقل، ایمنی ترافیک، حمل و نقل و توسعه پایدار، مهندسی ترافیک، اقتصاد حمل و نقل، مدیریت سیستم ها، حمل و نقل، آموزش ها و فرهنگ سازی ترافیک، قوانین و مقررات و تعامل سازی ها در مدیریت ترافیک از جمله محورهای این کنفرانس است.
تشکری هاشمی همچنین افزود: حمل و نقل، به عنوان یکی از شاخصه های توسعه هر کشوری محسوب می شود و بدون حمل و نقل کارآمد نمی توان به توسعه پایدار فکر کرد. وی گفت: حمل و نقل عمومی، با مشورت های علمی و تحقیقاتی توسعه می یابد.
۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ۱۰:۰۵
اشتراک در