نمایشگاه ماشین آلات شهرداریها در کیش

نخستین نمایشگاه ماشین الات و تجهیزات شهرداریها و دهیاریها در کیش گشایش یافت .
نخستین نمایشگاه ماشین الات و تجهیزات شهرداریها و دهیاریها در کیش گشایش یافت .
این نمایشگاه با حضور نمایندگان شهرداریها و دهیاریهای استانهای مختلف کشور و تولیدکنندگان ماشین الات و تجهیزات راه سازی ، و زیباسازی شهری در محل دائم نمایشگاههای بین المللی کیش آغاز بکار کرد.
این نمایشگاه با برپایی 52 غرفه در محیطی به وسعت سه هزار متر مربع و با هدف ارائه توانمندی های تولیدکنندگان کشورمان در زمینه مدیریت شهری ، ماشین آلات شهرداریها ، مبلمان و ماشین الات نظافت شهری ، تجهیزات ترافیکی ، وسایل پارکهای بازی ، نشریات محلی ، محیط زیست ، دوربین های کنترل ترافیک و سرعت ، تجهیزات و سامانه های پیشرفته توسعه فضای سبز ، کارخانه های آسفالت ، موزاییک و قطعات بتنی ، ماشین آلات راه سازی ، آتش نشانی برگزار شده است.
نخستین نمایشگاه ماشین آلات و تجهیزات شهرداریها و دهیاریها به همت سازمان منطقه آزاد کیش ، سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برگزار شده است و تا 2 اسفند برپا خواهد بود .
برگزاری همایش شهر ایده ال با موضوع تدوین راهکارهای مدیریت شهری ، توسعه پایدار شهری ، آتش نشانی ، مدیریت بحران و شهر خلاق ، مدیریت منظر شهری ، آتش نشانی و آی تی در مدیریت شهری از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه است .
همایش دو روزه شهر ایده آل در مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز می شود.
۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ۱۰:۰۳
اشتراک در