برگزاری نمایشگاه ساختمان در عباس‌آباد

مسئول نظام مهندسی ساختمان شهرستان عباس‌آباد گفت: به مناسبت روز مهندس، نمایشگاه صنعت ساختمان اسفند ماه سال ‌جاری در عباس‌آباد برگزار می‌شود

مهدی روستا بیان داشت: در نمایشگاه صنعت ساختمان، تولیدات و محصولات شرکت‌های ساختمانی داخلی و آثار برخی مهندسان شهرستان عباس‌آباد به نمایشگاه گذاشته می‌شود. روستا همچنین خاطر نشان کرد: در اسفند ماه امسال با برگزاری نمایشگاه یک‌روزه صنعت ساختمان، جشن باشکوهی نیز به مناسب روز مهندس با حضور مسئولان، مهندسان و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه برگزار می‌شود.

این عضو هیئت رئیسه نظام مهندسی عباس‌آباد اظهار داشت: طی هماهنگی به عمل آمده با آموزش و پرورش عباس‌آباد، آثار نقاشی دانش‌آموزان شهرستان با موضوع «خانه خوب من» نیز در نمایشگاه صنعت ساختمان به نمایش گذاشته می‌شود که البته به نفرات برتر این نقاشی‌ها نیز جواز ارزنده‌ای از سوی نظام مهندسی ساختمان عباس‌آباد اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه مهندسان نقش بسزایی در بهبود روند کمی و کیفی سازه‌ها دارند، تأکید کرد: اعضای نظام مهندسی ساختمان به عنوان سرمایه‌های فکری حوزه عمران در آبادانی منطقه و کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند.

این عضو هیئت رئیسه نظام مهندسی عباس‌آباد با اشاره به اینکه نظام مهندسی ساختمان عباس‌آباد برای پیشبرد برنامه‌های عمرانی شهرستان از همه پیشنهادات و راهکارهای مهندسان بومی و صاحب‌نظر استقبال می‌کند، اذعان داشت: مهندس بازوی توانمند صنعت کشور، سرمایه‌ای است ناتمام که هر آن می‌تواند کشور را در رسیدن به توسعه پایدار همه‌جانبه به شتاب قابل توجه برساند.

روستا تصریح کرد: نظام مهندسی عباس‌آباد در سال 1387 با حدود 70 عضو کار خود را آغاز کرد. در حال حاضر نیز 350 نفر از مهندسان عباس‌آباد در نظام مهندسی این شهرستان عضو هستند.

۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ۰۹:۲۳
اشتراک در