برگزاری همایش سازه‌های نوین ساختمان

دبیر علمی همایش ملی مصالح و سازه‌های نوین ساختمانی کرمان گفت: 73 مقاله در همایش دو روزه مصالح و سازه‌های نوین ساختمانی به صورت پوستر و شفاهی ارائه می‌شود.

شهاب‌الدین حاتمی در حاشیه برگزاری همایش ملی مصالح و سازه‌های نوین ساختمانی اظهار داشت: این همایش برای نخستین‌بار در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان برگزار شد. وی افزود: در آیین افتتاح این همایش معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، ازهری عضو هیئت‌ علمی دانشگاه اصفهان، آلبا مانی از دانشگاه کویئنزلند استرالیا و نیک‌نام از دانشگاه علم و صنعت حضور داشتند.

حاتمی هدف از این برگزاری این همایش را آشنایی و گردهمایی صاحب‌نظران دانشگاهی، مهندسی و تولیدکنندگان مصالح و سازه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: 73 مقاله در این همایش به صورت پوستر و شفاهی ارائه می‌شود. وی با اشاره به محورهای این همایش گفت: از جمله محورهای مهم این همایش فناوری‌های نوین در صنعتی‌سازی ساختمان، بومی‌سازی سیستم‌های نوین ساختمانی، یافته‌های جدید در تحلیل، طراحی و اجرای سازه‌های سبک و سیستم‌های سازه‌ای یا اتصالات نوین در سازه‌ها است.

حاتمی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی و سخنرانی‌های کلیدی، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه تخصصی از برنامه‌های جانبی این کنفرانس است که بسیاری از شرکت‌های معتبر سراسری و بومی با تاکید بر اینکه مخاطبان آنها جامعه دانشگاهی و علمی مهندسی عمران هستند در این نمایشگاه حضور یافتند.

آلبا مانی از دانشگاه کویئنزلند استرالیا در زمینه حضور خود در این همایش عنوان کرد: مقاله ارائه شده در این همایش با عنوان طراحی بهسازی لرزه‌ای است که برای اندیشمندان و پژوهشگران علمی و مهندسی به صورت شفاهی ارائه شد.

۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ۰۸:۵۵
اشتراک در