برگزاری نمایشگاه خانه مدرن زنجان

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان از برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن و تکنولوژی نوین ساختمان در محل نمایشگاه کاسپین خبر داد.

حسین افشار به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن و تکنولوژی نوین ساختمان در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه از تاریخ 30 بهمن تا چهارم اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی، موکت، کف پوش و صنایع وابسته همزمان با نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن و تکنولوژی نوین ساختمان در کاسپین خبر داد و گفت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 3 هزار متر مربع توسط شرکت نمایشگاهی میلاد مبتکر شرق برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به حضور 40 شرکت داخلی در نمایشگاه‌های فرش ماشینی، موکت و کف پوش و نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن و تکنولوژی نوین ساختمان در کاسپین اضافه کرد: در این نمایشگاه لوازم خانگی، لوازم تزئینی، دکوری و مبلمان، سرویس خواب، فرش، موکت و تابلو فرش ارائه می‌شود.

وی ارائه آخرین دستاوردهای صنایع لوستر، لوازم خانگی، مبلمان، فرش ماشینی، موکت، کف پوش و شناخت نیازها و سلیقه مشتریان، افزایش کیفیت تولید و رسیدن به شاخص‌های استاندارد و آشنایی و تبادل تجربیات شرکت‌ها را با یکدیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها اعلام کرد.

۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ۰۹:۳۵
اشتراک در