مسابقه طراحی سردر ورودی برج میلاد

مدیرعامل برج میلاد تهران از استقبال گسترده هنرمندان برای شرکت در مسابقه طراحی سردر برج میلاد تهران خبر داد و گفت: با توجه به استقبال گسترده، زمان ارسال آثار تا 22 بهمن ماه تمدید شده است.
فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب افزود: تاکنون آثار بی شماری از هنرمندان به دبیرخانه مسابقه طراحی "سردر ورودی محوطه گذرگاه برج میلاد تهران" ارسال شده است و بسیاری از هنرمندان در تماس با برج میلاد تهران خواهان تمدید زمان برگزاری مسابقه بودند تا بتوانند آثار خود را به صورت کاملتری برای ما ارسال کنند. وی افزود : با توجه به این استقبال تصمیم بر آن گرفته شد که زمان ارسال آثار را تا 22 بهمن ماه تمدید کنیم تا هنرمندان با خیال آسوده طرح های خود را اتود زده و برای ما ارسال کنند.
مدیرعامل برج میلاد تهران درباره ضرورت طراحی سردر برای محوطه ورودی برج میلاد تهران تصریح کرد: از آنجایی که برج میلاد تهران قطب گردشگری مدرن پایتخت است و هر روز میزبان هزاران نفر از شهروندان تهرانی، همه میهمانان ایرانی و میهمانان خارجی است ، زیبایی این مکان یکی از اهداف برج میلاد تهران می باشد لذا این برج در نظر دارد مسابقه ای را با موضوع "کلمه الله هی العلیا" و در قالب نقاشی‌‌ خط برای طراحی "سردر ورودی محوطه گذرگاه برج میلاد تهران" برپا کند.
به گفته وی، آثار پس از بررسی هیات انتخاب به مرحله داوری می رود و در نهایت یک اثر از سوی تیم داوری برای اجرا در سر در محوطه ورودی برج میلاد تهران انتخاب خواهد شد. هوشیار پارسیان ادامه داد: همچنین تمامی آثار راه یافته به بخش داوری در پایان بهمن ماه در گالری هنری برج میلاد تهران در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار می گیرد.
پیش از این مهلت ارسال آثار تا 15 آذر ماه بود که این زمان هم اکنون تا 22 بهمن ماه تمدید شده است. علاقه مندان می توانند آثار خود را به صورت سه بعدی و در قالب لوح فشرده یا چاپ شده تا 22 بهمن به نشانی تهران، بزرگراه شهید حکیم، ساختمان اداری برج میلاد تهران ارسال کنند.
۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ۰۹:۳۴
اشتراک در