نمایش دستاوردهای ساخت و ساز در تهران

همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در مسکن، انبوه سازی و تکنولوژی های نوین ساختمان؛ صدها شرکت ساختمانی داخلی و خارجی، دستاوردهای نوین صنعتی سازی ساختمان را ارائه می کنند.

این شرکت ها و سازمان ها روش ها و طرح های مربوط به سبک سازی، مقاوم سازی ساختمان ها و به کارگیری مصالح و ابزار آلات استاندارد جهانی روز دنیا را نیز، در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در مسکن، انبوه سازی و تکنولوژی های نوین ساختمان،تا 2 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود . قرار است در این دوره از نمایشگاه همچنین برخی ابداعات و اختراعات مخترعان ایرانی در حوزه صنعتی سازی ساختمان نیز به نمایش گذاشته شود.

طرح های انبوه سازی، مجتمع سازی، آپارتمان سازی، ویلا سازی، معماری های داخلی، نمای ساختمانی، محوطه سازی، طرح های بیرونی مجتمع ها و شهر ک ها، روش ها و راه های فروش، راه ها و برنامه های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری، تجهیزات ساختمانی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی ساختمانی، پکیج ها و صنایع سبک و سنگین ساختمانی از جمله کالاها، محصولات و خدماتی است که در این نمایشگاه عرضه و در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

حضور هیئت های مختلف خارجی و انعقاد قرارداد سرمایه گذاری و سرمایه پذیری بخش دیگری از برنامه های پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در مسکن، انبوه سازی و تکنولوژی های نوین ساختمان است .

روسیه، عراق، ترکیه، سوریه، لبنان، افغانستان، ترکمنستان، بلاروس، چین، ازبکستان، تاجیکستان، گرجستان، مصر، لیبی و قطر از جمله کشورهایی هستند که هیئت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری آنها در پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در مسکن، انبوه سازی و تکنولوژی های نوین ساختمان حضور خواهند یافت.

این نمایشگاه با هدف ارائه تکنولوژی های نوین ساختمان سازی، گسترش برنامه های سبک سازی، مقاوم سازی و صنعتی سازی، استفاده کامل از فناوری ها و ابزار و قطعات استاندارد، آموزش تکنولوژی های نوین و تبادل تجربیات و جدیدترین یافته ها، کمک به توسعه فنآوری های نوین صنعت ساختمان، برقراری ارتباط بین بازار عرضه و تقاضا و کمک به تغییر رویکرد تولیدکنندگان ساختمان از روش های سنتی به صنعتی سازی مفید، برگزار می شود.

۳۰ دی ۱۳۹۱ ۰۸:۴۴
اشتراک در