افتتاح نمایشگاه خانه مدرن در اردبیل

پنجمین نمایشگاه مبل و لوستر با عنوان خانه مدرن در اردبیل گشایش یافت

در مراسمی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شد، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در سخنانی اظهار داشت: در این نمایشگاه که در طول سال در دو نوبت برگزار می‌شود بیش از 96 تولیدکننده از پنج استان کشور حضور یافته‌اند.

مهدی خدمتی با یادآوری اینکه در این نمایشگاه جدیدترین محصولات و متنوع‌ترین تولیدات کارخانه‌ها و واحدهای عرضه‌کننده مبل، لوستر، چراغ‌های تزئینی و همچنین برخی کالاهای لوکس عرضه شده، علاقمندان می‌توانند تا 30 دی ماه از این نمایشگاه بازدید کنند. وی تصریح کرد: ‌در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی و غربی، البرز و اردبیل حضور یافته و جدیدترین محصولات خود را با تخفیف 25 تا 30 درصد ارائه کردند.

خدمتی با اعلام اینکه سعی شده است از تولیدکنندگان معتبر با کارکرد کیفی و مطلوب و همچنین قیمت معقول دعوت شود تا در این نمایشگاه زمستانی حضور پیدا کنند، خاطر نشان کرد: تولیدکنندگان مصمم هستند تا به نوعروسان و همچنین صاحبان جدید واحدهای مسکونی تخفیف جداگانه و ویژه‌ای ارایه کنند که انتظار می‌رود در این زمینه به تعهد و پیمان خود عمل کرده و در ارائه تخفیفات و جلب مشتریان بیشتر از گذشته اقدام کنند.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در طول زمستان قرار است هفت نمایشگاه ملی و کشوری در اردبیل برگزار شود که نمایشگاه شیرینی و شکلات، بازرگانی، اسباب‌بازی کودکان و همچنین نمایشگاه عرضه محصولات بهاره از شاخص‌ترین و ممتازترین این نمایشگاه‌ها است که در دو ماه آینده برگزار می‌شود.

وی به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تدوین تقویم نمایشگاهی سال آینده اشاره کرد و ادامه داد: در این تقویم سعی کردیم نمایشگاه‌ها را به صورتی منظم و براساس استقبال مردم تنظیم کنیم تا در تمام فصول سال نمایشگاه‌ها به تناسب نیاز مردم برگزار شده تا علاقمندان بتوانند از این فرصت در جهت تهیه کالا و محصولات مورد نیاز استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل بیان کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل سعی می‌کند در دعوت از شرکت‌های استانی و برون‌استانی اولویت را به شرکت‌های دارای مطلوبیت تولید و احراز شرایط لازم قائل شود تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید. پنجمین نمایشگاه خانه مدرن اردبیل از ساعت 15 تا 21 شب برای بازدید علاقمندان در نظر گرفته شده که عموم مردم می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

۲۷ دی ۱۳۹۱ ۱۱:۳۱
اشتراک در