عرضه نسل جدید کنتورهای هوشمند و پیش‌پرداختی

مدیرعامل یک شرکت ایرانی از عرضه نسل جدید کنتورهای هوشمند و پیش پرداختی در هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب خبر داد.

عباس ملک شاهی حدادی در جریان سومین روز هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، یکی از ابزارهای موثر اطلاع رسانی در عرصه اقتصادی و صنعتی را برگزاری نمایشگاه های تخصصی دانست و گفت: ملاقات حضوری متخصصان و عرضه کنندگان در این نمایشگاه ها موجب افزایش بازده فرآیندهای تولیدی و متعاقب آن افزایش رضایتمندی مشتریان می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب از یک طرف محل معرفی کالا و خدمات تولید کنندگان این صنعت و از طرف دیگر محل دریافت نظر متخصصان و مشتریان است، افزود: بدیهی است که تلاقی افکار و تبادل اطلاعات می تواند نفش بسزایی در توسعه این صنعت داشته باشد.

مدیرعامل این شرکت ایرانی درخصوص نوآوری های ارایه شده در هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، گفت: این شرکت ایرانی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین به منظور ایفای نقش موثر در عرصه اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان متخصصان داخلی، توانسته است همگام با شرکت های برتر جهان در زمینه فناوری های نوین، کالاهای جدیدی را به بازار عرضه کند که از آن میان می توان به کنتورهای هوشمند (smart) با دقت اندازه گیری فراتر از کلاس C و مجهز به تجهیزات قرائت از راه دور با امکان قرائت به روش های مختلف و کنتور بدون سرب (Lead free) که مطابق با آخرین الزام های جهانی درخصوص حذف سرب در آب های آشامیدنی و تجهیزات مرتبط است و نیز کنتورهای پیش پرداختی اشاره کرد که تحول قابل توجهی در صنعت آب و کنتورهای آب به وجود خواهد آورد.

به گفته وی، کنتور جدید هوشمند ساخت ایران، امکان قرائت از راه دور به وسیله پیام کوتاه و سامانه رادیویی را فراهم می کند و نیازی به مراجعه حضوری مامور نیست ضمن آنکه این کنتور هوشمند می تواند در آب غوطه ور باشد و قیمت تمام شده تولید آن، 40 درصد کمتر از نمونه های خارجی است.

مدیرعامل این شرکت کنتورسازی ظرفیت تولید کنتورهوشمند جدید را 500 هزار دستگاه اعلام و تصریح کرد: تمام تحولات به وجود آمده بومی بوده و با اتکای نیروهای متخصص و متعهد داخلی صورت پذیرفته است.

۱۱ دی ۱۳۹۱ ۱۵:۳۵
ایسنا |
اشتراک در