همایش طراحی مبلمان شهری در بافت تاریخی

همایش منطقه ای طراحی مبلمان شهری در بافت تاریخی 30 آذر و یکم دی ماه در شیراز برگزار می شود.

دبیرهمایش منطقه ای طراحی مبلمان شهری در بافت تاریخی گفت: این همایش به همت انجمن مرمت گران خشت اول با حضور اساتید برتر کشوری به منظور رشد و بهبود سیمای بصری بافت تاریخی شهر و هویت بخشی به میادین و معابر تاریخی در شهر شیراز برگزار می شود. آرزو هوشیاری ادامه داد: این همایش با هدف شناسایی بافت های تاریخی مختلف کشوربرگزار می شود تا با کسب اطلاعات از تخصص و تجربیات اساتید و دست اندرکاران بافت های تاریخی بتوان به بهبود مبلمان شهری کمک کرد.

وی بیان کرد: اطلاعات ارائه شده در این همایش به شکل سند و دستور کار در آمده تا بتوان به عنوان یک مرجع قابل بهره برداری و قابل انعکاس در ارگان های مرتبط مورد استفاده و اجرا قرار گیرد. دبیر همایش منطقه ای طراحی مبلمان شهری در بافت تاریخی اضافه کرد: ارائه سخنرانی و تدوین راهکارها و پیشنهادات، کاربرد مفیدی در جهت ایجاد تفکراتی در راستای بازنگری و احیاء بافت های تاریخی کشور ایجاد می کند.

مسئول انجمن مرمت گران خشت اول اعلام کرد:در این همایش دکتر محمد علی طبرسا، دکتر امین محمودزاده، مهندس آرش یصیرت و مهندس امین حشمتی به سخنرانی می پردازند وبا هماهنگی شهرداری طرح های برتر ضمن تقدیر و اهدای جوایز به ارگان مربوطه ارسال و در دست اجرا قرارمی گیرد.

۲۹ آذر ۱۳۹۱ ۰۹:۱۴
اشتراک در