آغاز نمایشگاه راه وشهرسازی؛ 23 آذر

سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته بیست و سوم آذر با حضور رییس جمهوری در تهران آغاز بکار خواهد کرد و تا بیست و ششم آذر ادامه خواهد داشت.

با توجه به بهره برداری پروژه های حمل و نقلی و شهرسازی در هفته حمل و نقل که از 26 آذر آغاز می شود؛ نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته با شعار عملکرد، توانمندی ها و ظرفیت سازی ها آذرماه سال جاری در محل مصلای بزرگ امام خمینی برگزار خواهد شد. سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی همزمان با روز حمل و نقل و در 26 آذر پایان می یابد.

در سومین نمایشگاه راه و شهرسازی اهدافی مانند تبادل نظر، ارائه دستاوردهای بخش دولتی و خصوصی، معرفی ظرفیت ها و توانمندی بخش خصوصی، فرصت های سرمایه گذاری و معرفی اقدامات دولت در این دو حوزه را دنبال می کنیم. فضای مطلوبی در اختیار بخش خصوصی برای ارائه توانمندی ها و دستاوردهای این بخش قرار خواهد گرفت.

با توجه به دستاوردهای که سال های گذشته حاصل شده است این نمایشگاه فرصت خوبی برای نشان دادن توانایی بخش دولتی و خصوصی فعال در حوزه راه و شهرسازی به کشورهای دیگر به ویژه در شرایط تحریم خواهد بود. برگزاری نشستهای خبری، مسابقات مختلف ،ارائه بخش ویژه خلاقیت و برگزاری کارگاه آموزشی از برنامه های جنبی این نمایشگاه اعلام شده است.

ادارات و مراکز تحقیقاتی دولتی حوزه راه، شرکتهای و صنایع دریایی، زمینی، ریلی و هوایی ،صنایع و ماشین آلات راهسازی، انجمن های صنفی حوزه راه و مهندسین مشاور در بخش راه و ادارات و مراکز تحقیقاتی دولتی حوزه شهرسازی، مسکن مهر و مهرماندگار، شرکتهای فعال در زیرساختهای شهری ،مصالح ساختمانی و ...در بخش شهرسازی این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

۲۲ آذر ۱۳۹۱ ۰۹:۲۳
اشتراک در