فرصتهای سرمایه گذاری راه وشهرسازی

رئیس ستاد برگزاری سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی گفت : با توجه به بهره برداری پروژه های حمل و نقلی و شهرسازی در هفته حمل و نقل که از 26 آذر آغاز می شود ؛ نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته با شعار عملکرد ،توانمندی ها و ظرفیت سازی ها آذرماه سال جاری در محل مصلای بزرگ امام خمینی برگزار خواهد شد.

سید قاسم بی نیاز گفت : سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی همزمان با روز حمل و نقل و در 26 آذر پایان می یابد. وی با اشاره به فعالیت 6500 پیمانکار مرتبط با حوزه وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: در سومین نمایشگاه راه و شهرسازی اهدافی مانن تبادل نظر ، ارائه دستاوردهای بخش دولتی و خصوصی ، معرفی ظرفیت ها و توانمندی بخش خصوصی ، فرصت های سرمایه گذاری و معرفی اقدامات دولت در این دو حوزه را دنبال می کنیم. بی نیاز بر لزوم حضور فعال بخش خصوصی در سومین نمایشگاه راه و شهرسازی تاکید کرد و افزود: فضای مطلوبی در اختیار بخش خصوصی برای ارائه توانمندی ها و دستاوردهای این بخش قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد برگزاری سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی اضافه کرد: با توجه به دستاوردهای که سال های گذشته حاصل شده است این نمایشگاه فرصت خوبی برای نشان دادن توانایی بخش دولتی و خصوصی فعال در حوزه راه و شهرسازی به کشورهای دیگر بخصوص در شرایط تحریم خواهد بود.  بی نیاز ، برگزاری نشستهای خبری ، مسابقات مختلف ،ارائه بخش ویژه خلاقیت و برگزاری کارگاه آموزشی را برنامه های جنبی این نمایشگاه اعلام کرد.

ادارات و مراکز تحقیقاتی دولتی حوزه راه ،شرکتهای و صنایع دریایی ،زمینی ،ریلی و هوایی ،صنایع و ماشین آلات راهسازی ،انجمن های صنفی حوزه راه و مهندسین مشاور در بخش راه و ادارات و مراکز تحقیقاتی دولتی حوزه شهرسازی ، مسکن مهر و مهرماندگار، شرکتهای فعال در زیرساختهای شهری ،مصالح ساختمانی و ...در بخش شهرسازی این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

۲۷ آبان ۱۳۹۱ ۰۹:۵۵
اشتراک در