طرح بازدید از دودکش های ساختمانی

شهردار شهریار با اشاره به آغاز فصل زمستان و سرما، از شهروندان خواست تا از دودکش های استاندارد استفاده کنند.

سعید حسینی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و زمستان اظهار داشت: شهروندان از چند روز آینده به استقرار وسایل گرمایشی و بخاری در منازل خود اقدام می کنند. وی از شهروندان خواست تا در زمان استفاده از وسایل گرمایشی به خصوص بخاری، از دودکشهای استاندارد استفاده کنند تا دچار گازگرفتگی و سانحه ای در این زمینه نشوند.

این مسئول عنوان کرد: به همت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار، طرح رایگان مشاوره و بازدید از دودکشهای ساختمانی در سطح این شهر از 15 آبان ماه سال جاری آغاز شده است. حسینی با اشاره به اینکه تمامی تیمهای اجرای این طرح به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند، ادامه داد: اجرای این طرح تا 15 اسفندماه سال جاری در تمامی نقاط شهر شهریار ادامه دارد.

شهردار شهریار از شهروندان خواست تا در زمان نیاز به خدمات این طرح با سامانه 125 یا شماره تلفن 65222122 تماس بگیرند و مراتب را به نیروهای مربوطه اطلاع دهند. وی اضافه کرد: وجود دودکش در نمای ساختمان، استفاده از چند دستگاه گاز سوز از یک دودکش مشترک، عدم وجود کلاهک H بر روی لوله های دودکش، عدم استفاده لوله دودکش با قطر مناسب جهت وسایل گرمایشی گازسوز از جمله موارد نا امن است که شهروندان بایدی در صورت مشاهده این وضعیت هرچه سریعتر با شماره های مذکور تماس بگیرند.

۲۴ آبان ۱۳۹۱ ۰۷:۴۰
خبرگزاری مهر |
اشتراک در