افتتاح نمایشگاه جامع مدیریت شهری

سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری های در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)تهران افتتاح شد.

خدمات شهری، عمران شهری، حمل و نقل شهری، مدیریت پسماند، محیط زیست، زیباسازی، فضای سبز، مبلمان شهری، شهرداری الکترونیک، آموزش و پژوهش های شهری و ماشین آلات و تجهیزات موردنیاز مدیریت شهری از محورهای برپایی این نمایشگاه است. 320 شهرداری و سازمان وابسته، حدود 180 شرکت و مؤسسه بخش خصوصی تولید کننده محصولات و ارائه دهنده خدمات حوزه مدیریت شهری، بخش های مرتبط با مدیریت شهری و روستایی، هفت وزارتخانه و سازمان دولتی، 47 شرکت دانش بنیان از مجموعه پارک های علم و فناوری و مراکز رشد کشور و همچنین 50 دهیاری و شرکت تعاونی دهیاری منتخب کشور از شرکت کنندگان این نمایشگاه هستند.

آشنا کردن شهروندان ، نخبگان، متخصصان، دانشگاهیان و مدیران اجرایی با فعالیت ها و اقدامات گسترده و گوناگون شهرداری ها، آگاهی جامعه از انتظارات شهرداری ها و دهیاری ها، ارائه دستاوردها و ابتکارات و نوآوری های شهرداری ها و دهیاری ها به جامعه از جمله اهداف برپایی سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری های سراسر کشور است.

انتقال تجربه شهرداری ها و دهیاری ها به یکدیگر، آگاهی دست اندرکاران مدیریت شهری از روش های جدید مدیریتی، الگوهای بومی- اسلامی و ایرانی پیشرفت و معرفی عرصه های جدیدی از کار و خدمت رسانی، ارائه آخرین ماشین آلات و تجهیزات و خدمات بخش خصوصی و معرفی طرح های قابل سرمایه گذاری شهرداری ها و دهیاری ها از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است. علاقه مندان می توانند تا سه شنبه 23 آبان از ساعت 10 تا 16 از این نمایشگاه واقع در مصلای بزرگ امام خمینی تهران بازدید کنند

۲۱ آبان ۱۳۹۱ ۰۸:۲۱
اشتراک در