افتتاح بزرگ‌ترین پارکینگ طبقاتی کشور

با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی خراسان‌رضوی، بزرگ‌ترین پارکینگ طبقاتی کشور در مشهد به بهره‌برداری رسید.

با حضور سید محمد پژمان شهردار مشهد، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری آسمان و جمعی از مسئولان شهری و استانی بزرگ‌ترین پارکینگ طبقاتی کشور افتتاح شد.

ابراهیم رئیسیان؛ رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد در مراسم افتتاحیه اظهار کرد: یکی از رویکردهای اساسی شهرداری‌ها ارائه خدمات زیرساختی به شهرها است، شهردارها علاوه بر حوزه خدمت‌رسانی به مردم، مسئولیت توسعه زیرساخت‌های شهر را نیز بر عهده دارند.

رئیسیان گفت: پارکینگ طبقاتی مجتمع تجاری آسمان با ظرفیت 2100 خودرو یکی از مصادیق خدمت‌رسانی و توسعه زیرساخت‌های شهری در مشهد است. وی افزود: یکی از معضلات شهرداری‌ها تامین منابع مالی برای توسعه زیرساخت‌های شهری است، که این مشکل امروز توسط شهرداری مشهد و با مشارکت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی مرتفع شده است.

معاون اقتصادی شهرداری مشهد افزود: رویکرد شهرداری مشهد برای انجام پروژه‌های شهری، مشارکت و بهره‌گیری از منابع اقتصادی بخش خصوصی است.

رئیسیان تاکید کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد تشکیلات جدیدی به ‌عنوان سازمان سرمایه‌گذاری تشکیل شد که برای جذب منابع خصوصی فعالیت خود را آغاز کرده است و این پروژه یکی از مصادیق همین رویکرد جدید است. وی گفت: پروژه آسمان که در نوع خود در کشور بی‌نظیر است با مشاركت بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است.

رئیسیان افزود: سعی داریم بستری مناسب برای به‌کارگیری منابع خصوصی فراهم کنیم، مصوباتی از شورای شهر دریافت شده که حداکثر همکاری را با بخش خصوصی داشته باشیم تا کسانی که تمایل به سرمایه‌گذاری و مشارکت در توسعه زیرساخت‌های شهری دارند به‌راحتی با خاطری آسوده در پروژه هایی مطمئن سرمایه گذاری کنند.

۲۰ آبان ۱۳۹۱ ۰۹:۰۲
خبرگزاری فارس |
اشتراک در