نمایشگاه راه و شهرسازی بوشهر

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از برگزاری نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته در استان بوشهر خبر داد

علیرضا صفایی گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی راه و شهرسازی 20 تا 23 آبان ماه با همت وزارت راه و شهرسازی در محل نمایشگاه بین‌المللی استان بوشهر برگزار می‌شود. وی افزود: ارائه تکنولوژی‌های نوین در عرصه حمل و نقل و مسکن از مهم‌ترین اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی راه و شهرسازی است.

این مسئول تصریح کرد: شرکت‌کنندگان حاضر در نمایشگاه شامل سازمان‌ها، شرکت و ادارات کل، عملکرد حوزه‌های خود را برای اطلاع‌رسانی بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارند. صفایی یادآور شد: محورهای نمایشگاه شامل حوزه مسکن و شهرسازی (مسکن مهر، معماری، شهرسازی، بافت فرسوده و شهرهای جدید و...)، حوزه حمل و نقل (شامل حمل و نقل دریایی، هوائی، ریلی، جاده‌ای زیرساخت و پشتیبانی این حوزه‌ها است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد در سال‌های آتی با جمع‌آوری نمایشگاه‌های متفرقه و اجماع آنها در این نمایشگاه، نمایشگاه راه و شهرسازی استان بوشهر را در تقویم نمایشگاهی کشور و حوزه‌های فوق قرار دهیم. مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر اذعان داشت: متقاضیان برای شرکت در این نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.tisexpo.com مراجعه کنند.

۲۰ آبان ۱۳۹۱ ۰۸:۲۰
اشتراک در