برگزاری نمایشگاه جامع مدیریت شهری

قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از برپائی سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری های کشور از 20 تا 23 آبان با حمایت این سازمان در مصلی امام خمینی تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، غلامحسین تابشفر با بیان خبر فوق گفت: تاکنون بیش از 200 شهرداری و سازمان وابسته و 180 شرکت بخش خصوصی تولید کننده محصولات حوزه مدیریت شهری جهت حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند. وی افزود: تاکنون بیش از 14 هزار و 500 مترمربع از فضای نمایشگاهی مصلی تهران به نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری ها اختصاص یافته است که 6500 مترمربع مربوط به غرفه های شهرداری ها و هشت هزار مترمربع مربوط به بخش خصوصی است.

تابش فر در ادامه گفت: با توجه به استقبال شهرداری ها و شرکت های عرضه کننده محصولات و خدمات حوزه مدیریت شهری،یکی دیگر از سالن های مصلی تهران به فضای نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداریها اختصاص یافته است و به منظور تسهیل حضور گسترده‌تر شهرداری‌ها و سازمان های وابسته به آنها در این نمایشگاه، نرخ تعرفه های حضور در نمایشگاه را برای شهرداری ها و سازمان های وابسته کاهش دادیم. وی محورهای اصلی برپائی این نمایشگاه را خدمات شهری، عمران شهری، حمل و نقل شهری،مدیریت پسماند، محیط زیست و فضای سبز شهری،مدیریت بحران شهری،شهرداری الکترونیک، آموزش و پژوهش های شهری و ماشین آلات و تجهیزات ذکر کرد.

تابش فر افزود: شهرداری ها در این نمایشگاه،آخرین اقدامات،عملکرد،دستاوردها و ابتکارات و نوآوری های خود را معرفی و شرکتها و موسسه های بخش خصوصی تولیدکننده محصولات و ارائه دهنده خدمات حوزه مدیریت شهری نیز آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را ارائه می کنند. وی، آشنائی بیشتر شهروندان با فعالیتهای متنوع شهرداری ها،انتقال تجربیات شهرداری ها به یکدیگر،آگاهی شرکتها و موسسه ها از نظرات شهرداری ها نسبت به محصولات و خدمات ارائه شده ازجانب بخش خصوصی و اطلاع رسانی در خصوص پروژه های قابل سرمایه گذاری شهرداری ها را از جمله اهداف برپائی این نمایشگاه برشمرد.

۳ آبان ۱۳۹۱ ۰۸:۳۹
اشتراک در