برگزاری نخستین نمایشگاه در پرند

معاون فنی- مهندسی نمایشگاه بین المللی تهران گفت: نخستین نمایشگاه در مرکز نمایشگاه های بین المللی پرند، سال آینده برگزار می شود.

پناهنده درباره انتقال نمایشگاه بین المللی تهران افزود: در مرحله نخست ایجاد نمایشگاه پرند، زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع تسطیح و زیرسازی و اقداماتی نظیر نقشه برداری و محصور کردن زمین انجام شده است. کارفرمای طرح ساخت نمایشگاه بین المللی پرند در ادامه با بیان اینکه در این مرحله چادری از کشور ترکیه خریداری و وارد شده است، افزود : پیش بینی می شود مرحله نخست در شش ماه آینده تکمیل و آماده بهره برداری شود.

پناهنده گفت: برای اجرای مرحله اصلی نمایشگاه پرند نیز کنسرسیومی تشکیل شده و هیئت امنا در حال بررسی پیشنهادات هستند. وی افزود : با توجه به اینکه احداث نمایشگاه نیاز به سرمایه گذاری های کلان دارد، به نظر می رسد تکمیل نمایشگاه پرند در برنامه ای پنج ساله اجرا شود. معاون فنی مهندسی نمایشگاه بین المللی تهران همچنین با بیان اینکه در کشورهای صاحب صنعت نمایشگاه، چندین نمایشگاه فعال وجود دارد، گفت: ما نیز نمایشگاهها را به اندازه های کوچک، متوسط، بزرگ و اکسپو دسته بندی کرده ایم که در نظر داریم نمایشگاههای بزرگ و اکسپو را در نمایشگاه پرند و سایر نمایشگاهایی که مشکلات ترافیکی کمتری دارند، در محل کنونی برگزار شود.

۳ آبان ۱۳۹۱ ۰۸:۳۸
شاسا |
اشتراک در