همایش فناوری‌های ساختمان آستارا

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا از برگزاری همایش منطقه‌ای فناوری‌های نوین و بهینه‌سازی در صنعت ساختمان به میزبانی این مرکز دانشگاهی در استان گیلان خبر داد.
دکتر موسی رضوانی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: این همایش در محورهای بهینه‌سازی مصرف انرژی در تاسیسات الکتریکی و مکانیکی ساختمان، آسیب‌پذیری و مقاوم‌سازی لرزه‌ای سازه‌ها، مقررات و آیین‌نامه‌های طراحی سازه‌ها، مواد کامپوزیت در سازه‌های ساختمانی، سیستم‌های حرارتی و برودتی ساختمان، فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان، بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی، فرآورده‌های نوین ساختمان، خانه‌های هوشمند، تکنولوژی بتن و اقتصاد مهندسی برگزار می‌شود.

وی دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد رشت، بابل، زنجان، آستانه اشرفیه، صومعه‌سرا، انزلی، لشت‌نشا، دانشگاه گیلان و دانشگاه مازندران را به عنوان مراکز آموزش عالی همکار در این همایش عنوان کرد. رضوانی زمان برگزاری این همایش را 28 آذر ماه اعلام و اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 20 آذر ماه به معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی آستارا (دبیرخانه همایش) ارسال کنند.

وی افزود: تاریخ اعلام نتایج مقالات پذیرفته شده 25 آذرماه است. رئیس دانشگاه آزاد آستارا در پایان در خصوص نحوه ارسال آثار تاکید کرد: اصل مقاله با برنامه word 2003 تایپ و فایل‌های word و pdf مربوطه به دبیرخانه همایش ارسال شود.

۲ آبان ۱۳۹۱ ۰۸:۱۴
اشتراک در